Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 lipca 2025 (czwartek)

Stanowisko ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości w wydziale mienia i geodezji urzędu miasta bydgoszczy (nr 1573) - Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-07-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Pracodawca: URZĄD MIASTA BYDGOSZCZY
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1573

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Grudziądzka 9-15, 85-130 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: OGŁOSZENIE O NABORZE NR 36/2025
opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy
(www.bip.um.bydgoszcz.pl)
w dniu 2 lipca 2025 r.

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 poz. 1135) Prezydent Miasta Bydgoszczy ogłasza nabór kandydatów na wolne

stanowisko ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości w Wydziale Mienia i Geodezji Urzędu Miasta Bydgoszczy.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje przede wszystkim prowadzenie całości postępowania:
- w zakresie pozbawiania albo ograniczania w drodze decyzji prawa własności nieruchomości, prawa użytkowania wieczystego lub innego prawa rzeczowego na nieruchomości,
- z wniosków byłych właścicieli (ich spadkobierców względnie następców prawnych) nieruchomości:
- o zwrot nieruchomości,
- o ustalenie odszkodowania z tytułu przejęcia nieruchomości na Skarb Państwa lub wywłaszczenia,
- o wzruszenie decyzji ostatecznych lub innych aktów prawnych mocą, których nastąpiło przejęcie (wywłaszczenie) nieruchomości,
- w zakresie ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych na nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa i osób trzecich,
- dotyczącego ustalenia odszkodowań za nieruchomości przejęte na rzecz jednostek samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa:
- mocą decyzji wydanych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- mocą decyzji wydanych w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
- z innych tytułów,
- związanego z rozpatrywaniem wniosków o regulację stanu własnościowego nieruchomości, w tym o nabywanie nieruchomości na rzecz Miasta Bydgoszczy i Skarbu Państwa w drodze umów cywilno-prawnych (wykup, zamiana, nieodpłatne przekazanie, darowizna, zniesienie współwłasności, spadkobranie),
- związanego z kierowaniem do Sądu wniosków o ujawnianiu prawa własności Skarbu Państwa i Miasta Bydgoszczy w księgach wieczystych.

Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
- liczne kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientem zewnętrznym, wydziałami Urzędu Miasta Bydgoszczy oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi,
- częste wyjazdy na terenie miasta Bydgoszczy celem przeprowadzania oględzin nieruchomości, w tym rozmów z właścicielami nieruchomości, rzeczoznawcami majątkowymi i innymi podmiotami,
- praca przy komputerze,
- wyjazdy służbowe według potrzeb,
- pomieszczenie przy ul. Grudziądzkiej 9-15 w budynku na piętrze, konieczność przemieszczania się w obrębie budynku, w którym znajduje się winda.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w czerwcu 2025 r. nie wyniósł 6 %.

Urząd Miasta Bydgoszczy oferuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wysługę lat w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynastka),
- bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (m.in. dofinansowanie wczasów),
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia,
- stabilną pracę w gronie profesjonalistów,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia służbowe.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 18.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
a/ niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe,
- znajomość przepisów: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym i ustawy o ochronie danych osobowych,
- obywatelstwo polskie,

a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych, korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

b/ dodatkowe:
- umiejętność odczytywania map w zakresie podstawowym,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie dobrym, znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności aplikacji: Word i Excel),
- przestrzeganie prawa, sumienność i staranność podczas wykonywania obowiązków służbowych,
- uprzejmość i życzliwość wobec interesantów,
- umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA BYDGOSZCZY
NIP: 1020000759
REGON: 000596375
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające:
- list motywacyjny,
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopię dyplomu i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
- kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego,
- oryginalny kwestionariusz osobowy (druk kwestionariusza można pobrać w Referacie Kadr, na parterze w Ratuszu pok. 10, 11 lub ze strony internetowej: www.bip.um.bydgoszcz.pl),
- oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U.UE.L.2016.119.1,
- wskazane referencje dotychczasowych pracodawców.

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Miasta Bydgoszczy na parterze w Ratuszu pok. 4 A lub przesłać pocztą na adres: Prezydent Miasta Bydgoszczy ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, w terminie do dnia 11 lipca 2025 r. z dopiskiem na kopercie: Nabór na stanowisko ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości w Wydziale Mienia i Geodezji Urzędu Miasta Bydgoszczy ogłoszenie nr 36/2025.

O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu do Urzędu lub data stempla pocztowego.

Z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń po upływie tego okresu zostanie zawarta kolejna umowa.

Uwaga:
1. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu lub rozmowy kwalifikacyjnej.
4. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/Zarzadzenie-533_2024
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-07-04
Komentarze
Polityka Prywatności