Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 21 lipca 2025 (poniedziałek)

Inspektor do spraw sprzedaży nieruchomości - Pyrzyce, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-07-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W PYRZYCACH
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0275

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Inspektor ds. sprzedaży nieruchomości Wydziału Planowania Nieruchomości i Gospodarki Mieszkaniowej:
1. Prowadzenie postępowań w zakresie zbywania, nabycia, zamiany, darowizn i prawa pierwokupu nieruchomości.
2. Prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców.
3. Współpraca z kancelariami notarialnymi.
4. Przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych nabytych i zbytych nieruchomości, sporządzanie dokumentów księgowych (np. OT, PK) na podstawie zawartych umów/porozumień itp.
5. Regulowanie stanów prawnych nieruchomości.
6. Przygotowywanie materiałów w celu przeprowadzenia przetargu na wykonywanie wycen nieruchomości.
7. Prowadzenie spisów spraw i rejestrów oraz przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji kancelaryjnej.
8. Realizacja innych zadań służbowych związanych z zadaniami Wydziału wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pyrzycach zleconych przez Kierownika Wydziału.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE- konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1. Spełnienie wymagań wynikających z treści art.6 ustawy o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych tj. :
a) Obywatelstwo Polskie
b) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
c) Niekaralność za umyślne przestępstwa ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstw
2. Wymagane wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letni staż pracy lub alternatywnie wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy.
3. Biegła obsługa komputera (Word, Excel).
4. Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA DODATKOWE- pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonanie zadań na stanowisku:
1. Znajomość obowiązujących aktów prawnych w tym ustaw: o samorządzie gminnym,
o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks Cywilny, o własności lokali, Kodeks Postępowania Administracyjnego.
2. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, dokładność, sumienność, odporność na stres oraz pracę pod presją czasu, planowanie i organizowanie pracy, komunikatywność.
3. Wykształcenie:
a) wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, gospodarka nieruchomościami,
administracja, prawo lub pokrewne),co najmniej 3-letni staż pracy preferowane
doświadczenie w pracy związanej z gospodarką nieruchomościami, wyceną, obrotem lub ewidencją mienia komunalnego.
lub alternatywnie:
c) wykształcenie średnie (preferowane kierunki: ekonomiczne, administracyjne), co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami lub wykonywaniem podobnych zadań w administracji publicznej lub sektorze prywatnym.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W PYRZYCACH
NIP: 8530002620
REGON: 000529781
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Dyjak
Nr telefonu: 9139570318
E-mail: kadry@pyrzyce.um.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: IWymagane dokumenty.
1. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
2. Życiorys (CV).
3. List motywacyjny.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
5. Kserokopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenie zawodowe.
6. Należy złożyć oświadczenie stwierdzające, że:
1) Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i nie był skazany za umyślne przestępstwo skarbowe.
2) Kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych.
3) Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (pkt 1), zawierający oświadczenia, o których mowa w pkt 6, należy pobrać ze strony internetowej BIP w zakładce praca w Urzędzie.
Każdy dokument powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata.
Kopie dokumentów złożonych w toku rekrutacji muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (np. zgodne z posiadanym oryginałem).
Informacje dla kandydata dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w klauzuli informacyjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2025-07-04
ostatnia aktualizacja: 2025-07-07
Komentarze
Polityka Prywatności