Numer oferty: StPr/2025-07-04/1181
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Czerna 110, 32-063 Czerna, powiat: krakowski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo do zamówień publicznych oraz na podstawie wewnętrznego Regulaminu zamówień publicznych;
2) Przekazywanie i publikowanie właściwych ogłoszeń;
3) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami w sprawach związanych z postępowaniami i ich realizacją;
4) Przesyłanie do UZP informacji wymaganych przepisami;
5) Przygotowywanie umów o udzielenie zamówień publicznych;
6) Udział w pracach Komisji przetargowej;
7)Współpraca z komórkami merytorycznymi przy przygotowywaniu dokumentacji zamówień;
8) Sporządzanie i aktualizacja planu zamówień;
9) Sporządzanie sprawozdania z udzielonych zamówień;
10) Prowadzenie kancelarii jednostki;
11) Nadzór nad pracą kierowcy oraz rozliczenia zużycia paliwa;
12) Prowadzenie rejestru oraz wydawanie odzieży ochronnej;
13) Sporządzanie sprawozdań na polecenie przełożonych (CAS, GUS i inne);
14) Redagowanie zleconych pism urzędowych, regulaminów, procedur wewnętrznych itp.
15) Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie Domu Pomocy Społecznej w Czernej oraz na stronie BIP jednostki
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 30.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe umożliwiające pracę na stanowisku daministratora, stosownie do opisu stanowiska lub średnie umożliwiające pracę na stanowisku administratora i posiada co najmniej 4-letni staż pracy.
1. Znajomość przepisów prawa związanych z zakresem zadań realizowanych na danym stanowisku, a w szczególnościniżej wymienionych: ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pomocy społecznej, ustawa o pracownikach samorządowych oraz przepisów wykonawczych tych ustaw.
2.Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych;
3.Znajomość struktury i zasad funkcjonowania Domu Pomocy Społecznej;
4.Ogólna wiedza na temat zasad funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego;
5.Umiejętność biegłej obsługi komputera;
6. Umiejętność pracy w zespole, utrzymywanie prawidłowych relacji ze współpracownikami oraz mieszkańcami Domu Pomocy Społecznej.
7. Umiejętność przygotowania dokumentacji merytorycznej. Posiadanie predyspozycji: odpornośc na stres, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, umiejętność szybkiego i skutecznego pozyskiwania wiedzy oraz praktycznego jej wykorzystywania, komunikatywność, kreatywność i innowacyjność w działaniach na rzecz jednostki zatrudniającej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
NIP: 6761069793
REGON: 001063913
Krótki opis działalności gospodarczej: POMOC SPOŁECZNA Z ZAKWATEROWANIEM DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Czerna 110, 32-063 Czerna, powiat: krakowski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Tomasz Smółka
Nr telefonu: 12 2820219 w 12
E-mail: kadry@dpsczerna.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zaklejonej kopercie z adnotacją" Konkurs na stanowisko "ADMINISTRATOR" osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Czernej 110 lub przesłać pocztą na adres Domu Pomocy Społecznej Czerna 110, 32-065 Krzeszowice
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail