Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 15 lipca 2025 (wtorek)

Specjalista w zakresie gospodarowania majątkiem i zamówień publicznych - Leszno, wielkopolskie

Data dodania: 2025-07-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne/prawne/administracyjne

Numer oferty: StPr/25/0511

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Pl. Tadeusza Kościuszki 4, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Rozliczanie i prowadzenie przychodów i rozchodów w programie magazynowym.
2) Prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych dotyczących Zarządu Dróg Powiatowych (ZDP) Plac Kościuszki 4.
3) Sporządzanie umów dotyczących pomocy finansowej i ich rozliczanie po zakończonej inwestycji na koniec roku.
4) Księgowanie zaangażowania zawartych umów z wykonawcami, księgowanie planów.
5) Monitorowanie rozrachunków.
6) Windykacja należności, przygotowywanie dokumentów windykacyjnych do Urzędu Skarbowego.
7) Przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji związanych z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych.
8) Obsługa elektronicznych postępowań o udzielenia zamówienia publicznego na platformie zakupowej.

Szczególy na: http://bip.powiat-leszczynski.pl/?a=27800
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne/prawne/administracyjne

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne/prawne/administracyjne.

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku specjalisty w zakresie gospodarowanie majątkiem i zamówień publicznych:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3) Nieposzlakowana opinia.
4) Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5) Wykształcenie średnie lub wyższe, ekonomiczne lub prawne lub administracyjne.
6) Minimum dwa lata stażu pracy.
7) Znajomość podstawowych regulacji prawnych z zakresu , zamówień publicznych i prawa administracyjnego.
8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata:
1) Odpowiedzialność, wnikliwość, dokładność, sumienność, sprawność, samodzielność, bezstronność, kreatywność.
2) Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów.
3) Umiejętność samodzielnej, sprawnej organizacji pracy i kierowania pracą w zespole.
4) Terminowość, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych pod presją czasu , wysoka kultura osobista.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie
NIP: 6971952700
REGON: 411103510
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pl. Tadeusza Kościuszki 4, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny i CV.
2) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( w załączeniu ).
3) Oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną RODO ( w załączeniu ).
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie lub dodatkowe kwalifikacje (ukończone kursy, szkolenia),
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy świadectwa pracy lub innych dokumentów lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia.
6) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie Plac Kościuszki 4C (I piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 lub pocztą na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie Plac Kościuszki 4C, 64-100 Leszno, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika na stanowisko urzędnicze - specjalista w zakresie gospodarowania majątkiem i zamówień publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lesznie" - w terminie od 3 lipca 2025 roku do 15 lipca 2025 roku do godz. 15:00. Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy nie dostarczą wszystkich wymaganych dokumentów lub nie spełnią wymogów formalnych (niezbędnych) nie będą brali udziału w kolejnych etapach procesu rekrutacji. Po upływie terminu składania dokumentów Komisje Rekrutacyjna dokona ich oceny formalnej.

Szczegóły na: http://bip.powiat-leszczynski.pl/?a=27800
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 15.07.2025r., Godziny : do godz. 15.00

opublikowano: 2025-07-04
Komentarze
Polityka Prywatności