Numer oferty: StPr/25/1175
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Dworcowa 2, 46-030 Murów, powiat: opolski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Realizacja zadań z zakresu dowodów osobistych,
2. Realizacja zadań z zakresu spraw obywatelskich i wojskowych, w tym:
a) udział w przygotowaniu kwalifikacji wojskowej,
b) wydawanie zezwoleń na zbiórki publiczne,
c) prowadzenie postępowań w sprawach organizowania zgromadzeń,
d) wykonywanie zadań wynikających z przepisów o mniejszościach narodowych, stowarzyszeniach i repatriacji,
3. realizacja zadań z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi,
4. prowadzenie archiwum Urzędu Gminy,
5. Zastępowanie Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w razie jego nieobecności – załatwianie wszystkich spraw wynikających z działania Urzędu Stanu Cywilnego oraz ewidencji ludności.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 14.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- doświadczenie w pracy w zespole
- Komunikatywność
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: biegła obsługa komputera, Microsoft Office, posiadanie łącznie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
Wymagania niezbędne:
1)obywatelstwo polskie, przy czym o stanowisko, poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
2)posiadanie:
a)dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub,
b)dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023r., poz. 742 ze zm.), albo dyplomu uznanego za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 ww. ustawy lub,
c)dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra
i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji.
3)posiadanie łącznie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej,
z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi;
4)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
5)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
1)komunikatywność,
2)umiejętność pracy w zespole,
3)prawo jazdy kat. B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy w Murowie
NIP: 7511277611
REGON: 000547945
Adres www: murow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dworcowa 2, 46-030 Murów, powiat: opolski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 774214034
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: list motywacyjny,CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, wykształcenie,kserokopie świadectw pracy oraz - w przypadku pozostawania w stosunku pracy - oświadczenia kandydata o pozostawaniu w zatrudnieniu, z określeniem podstawy zatrudnienia,kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, pisemne oświadczenie kandydata:
a)o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b)o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Osoba której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia zobowiązana będzie do dostarczenia (przed podpisaniem umowy o pracę) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego.Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw obywatelskich oraz Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.07.2025r. do godz. 13.00 (decyduje data wpływu do Urzędu) na adres 46-030 Murów ul. Dworcowa 2.
W przypadku osobistego składania dokumentów - dokumenty należy składać
w siedzibie tymczasowej w Zagwiździu ul. Lipowa 68 (budynek Sali Gimnastycznej przy PSP Zagwiździe) w w/w terminie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r, poz. 1781),Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.UE L 119 z 4.05.2016r.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r. poz. 1135)."
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.bip.murow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Murów.
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO), informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Murów jest Wójt Gminy Murów, ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów,
2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy Murów, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Murów za pomocą adresu: iod@murow.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko do spraw obywatelskich oraz Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
4) Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres wynikający z załącznika nr 3 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67; Nr 27, poz. 140),
6) Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wycofania zgody,
7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana naruszałoby obowiązujące przepisy
o ochronie danych osobowych,
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości wzięcia udziału
w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko do spraw obywatelskich oraz Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Dokumenty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.07.2025r. do godz. 13.00.