Numer oferty: StPr/25/0640
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Istebna 1000, 43-470 Istebna, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Przygotowanie i realizacja projektów wynikających z dokumentów strategicznych Gminy Istebna oraz innych takich jak Strategia Zintegrowanego Rozwoju Terytorialnego Aglomeracji Beskidzkiej.
2.Ubieganie się o dofinasowanie ze środków zewnętrznych: programów krajowych oraz programów transgranicznych zwłaszcza z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Funduszu Społecznego.
3.Stała i bieżąca współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi, kontrolującymi w sprawach związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem projektów w ramach:
a)Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Subregionu Południowego woj. Śląskiego na lata 2021-2027;
b)Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027;
c)Funduszy Małych Projektów Interreg Polska-Czechy 2021-2027 (Stowarzyszenie Olza);
d)Fundusz Małych Projektów Interreg Polska-Słowacja 2021-2027 (Euroregion Beskidy);
e)RLKS: wsparcia rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER (Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Cieszyńska Kraina);
f)Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg;
g)Program Inwestycji Strategicznych: Polski Ład;
h)Rządowy Program Odbudowy Zabytków;
i)Centrum Projektów Polska Cyfrowa.
4.Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych, wniosków o płatność, sprawozdań, ankiet trwałości i innych dokumentów zgodnie z zawartymi umowami w ramach ww. programów.
5.Współpraca z partnerami projektów w zakresie realizacji przedsięwzięć.
6.Koordynacja realizacji, zarządzanie projektami.
7.Inicjowanie zadań promocyjnych projektów w zakresie objętym umowami dofinansowania.
8.Przygotowywanie informacji prasowych oraz współpraca z mediami w zakresie promocji projektów.
9.Przygotowywanie projektów uchwał.
10.Udzielanie odpowiedzi na wnioski i zapytania mieszkańców, radnych , przełożonych.
11.Udział w posiedzeniach Rady Gminy.
12.Dokonywanie sprawozdawczości w zakresie wynikającym z realizacji obowiązków służbowych.
13.Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie obowiązków na stanowisku, celem udzielenia zamówienia publicznego, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe.
14.Przygotowywanie projektów umów w zakresie udzielanych zamówień publicznych.
15.Koordynowanie, realizacja umów zawieranych przez Gminę w ramach realizowanych zadań będących w zakresie obowiązków.
16.Opracowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznej w zakresie wykonywanych obowiązków, na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
17.Przekazywanie do archiwum zakładowego posiadanych dokumentów, a także teczek prowadzonych spraw w terminach i w sposób przewidziany przepisami ogólnymi
i wewnętrznymi.
18.Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonych i Wójta.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: stanowisko podinspektora:
-wykształcenie wyższe, staż pracy nie wymagany,
-wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy,
stanowisko inspektora:
-wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy,
-wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy.
Obywatelstwo polskie.
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Nieposzlakowana opinia.
Staż pracy - doświadczenie zawodowe:
doświadczenie w pracy w administracji rządowej, samorządowej lub na stanowisku zajmującym się pozyskiwaniem środków zewnętrznych (unijnych lub krajowych).
Umiejętności / specjalności:
obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych, samodzielnego podejmowania decyzji, odporność na stres, kreatywność, umiejętność pracy w zespole.
Znajomość języka obcego: nie dotyczy
Inne: Prawo jazdy kategorii B.
Wymagane dokumenty aplikacyjne dostępne są w ogłoszeniu o naborze znajdującym się w BIP Urzędu Gminy Istebna w zakładce Nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Kandydaci zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w biurze podawczym Urzędu Gminy Istebna, pok. 118, w zamkniętej, zaadresowanej kopercie z dopiskiem stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych w Referacie Podatków i Opłat Lokalnych w terminie do 11.07.2025 r. (piątek) do godz. 14:00. Dokumenty można wysłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania) na adres Urzędu.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy w Istebnej
NIP: 5481502372
REGON: 000545142
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Istebna 1000, 43-470 Istebna, powiat: cieszyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne dostępne są w ogłoszeniu o naborze znajdującym się w BIP Urzędu Gminy Istebna w zakładce Nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Kandydaci zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w biurze podawczym Urzędu Gminy Istebna, pok. 118, w zamkniętej, zaadresowanej kopercie z dopiskiem stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych w Referacie Podatków i Opłat Lokalnych w terminie do 11.07.2025 r. (piątek) do godz. 14:00. Dokumenty można wysłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania) na adres Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście