Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 lipca 2025 (poniedziałek)

Stanowisko ds. obsługi organizacyjno-administracyjnej w wydziale budownictwa - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2025-07-03
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1263

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/970.html

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Ogólna charakterystyka:

Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację całokształtu spraw dotyczących obsługi mieszkańców oraz sekretariatu Wydziału Budownictwa.

Ważniejsze zadania:

przyjmowanie interesantów;

obsługa korespondencji wpływającej do Wydziału oraz poczty wychodzącej;

terminowe wprowadzanie danych do Biuletynu Informacji Publicznej, w tym przygotowywanie oraz analiza procedur i wniosków obowiązujących w Wydziale Budownictwa;

terminowe umieszczanie ogłoszeń na stronie internetowej Urzędu Miejskiego i monitorowanie ich aktualności;

terminowe umieszczanie ogłoszeń na stronie internetowej Urzędu Miejskiego informacji dotyczących zgłoszeń robót budowlanych oraz pozwoleń na budowę, których obowiązek umieszczenia wynika z ustawy Prawo budowlane;

prowadzenie bieżącej obsługi elektronicznej obiegu dokumentów;

opracowywanie planów i sprawozdań finansowych związanych z działaniem Wydziału Budownictwa;

współpraca z Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego, dla miasta Słupska w zakresie terminowego przekazywania dokumentów, których obowiązek przekazania wynika z ustawy Prawo budowlane;

terminowe umieszczanie obowiązujących w Wydziale Budownictwa sprawozdań na portalu sprawozdawczym GUS.

Warunki pracy na stanowisku:

intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;

długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;

wymuszona pozycja ciała;

praca w budynku, w którym znajduje się winda.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie od 5000 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:

obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

wykształcenie wyższe;

ogólny staż pracy: minimum 1 rok;

kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;

dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.

Wymagania dodatkowe:

mile widziane wykształcenie o kierunku administracyjnym;

znajomość ustaw i rozporządzeń: prawo budowlane, kodeks postępowania administracyjnego;

mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (szczególnie w jednostkach samorządu terytorialnego);

umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
NIP: 8393122476
REGON: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Szwugier
Nr telefonu: 598488321
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty:

życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;

list motywacyjny;

dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);

kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum roczny stażu pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;

inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);

kwestionariusz osobowy;

oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji;

kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. obsługi organizacyjno-administracyjnej w Wydziale Budownictwa, w terminie do dnia 14 lipca 2025 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.

Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

opublikowano: 2025-07-04
Komentarze
Polityka Prywatności