Numer oferty: StPr/25/0352
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Opracowanie projektów planów inwestycyjnych oraz sporzadzanie kosztorysów, materiałów informacyjnych, sprawozdań i analiz w tym zakresie dla Burmistrza i rady miejskiej Węglińca;
2. prowadzenie, koordynowanie i nadzór działań w zakresie kompleksowego przygotowania procesu inwestycyjnego i remontowego w tym sporządzenie kosztorysów inwestycji i remontów;
3. Koordynowanie spraw, udzielanie pomocy w inwestycjach realizowanych przez jednostki społeczne.
4. Realizacja zadań w zakresie uzgodnionym z Kierownikami Wydziałów i/lub Kierownictwem Urzędu;
5. Opracowywanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych inwestycji i remontów;
6. Podejmowanie i prowadzenie działań mających na celu prawidłowe określenie kierunków i zasad polityki eksploatacyjnej i remontowej budynków i urządzeń komunalnych, obiektów oświaty, kultury, sportowych - weryfikacja potrzeb oraz proponowanie rozdziału nakładów i środków finansowych w tym zakresie;
7. Przygotowywanie i nadzorowanie realizacji inwestycji i remontów obiektów oświaty, kultury, sportowych oraz nadzór nad eksploatacją tych obiektów;
8. Przygotowanie dokumentacji i nadzór nad realizacją remontów kapitalnych i bieżących, konserwacja budynków administracyjnych i przygotowanie dokumentacji do tych prac, zabezpieczenie środków finansowych niezbędnych do wykonywania planowanego zakresu prac, zabezpieczenie wykonawstwa, nadzoru i odbioru robót w zakresie uzgodnionym z kierownikiem;
9. Planowanie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych i związanej z nimi infrastruktury;
10. Zarządzanie siecią dróg miejskich i gminnych, mostów, przepustów drogowych, chodników i placów;
11. Przygotowanie i nadzór nad budową, modernizacją dróg miejskich i gminnych, mostów, przpustów drogowych, chodników i placów;
12. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych, miejskich i urządzeń na tych drogach, mostów, przepustów drogowych;
13. Współpraca z zarządami dróg powiatowych i wojewódzkich w zakresie planowania, finansowania, realizacji odnów i modernizacji tych dróg, w tym wydanie opinii w sprawach przebiegu dróg powiatowych;
14. Przygotowanie i nadzorowanie realizacji inwestycji i remontów w zakresie gospodarki wodnej oraz eliminowanie niekorzystnych zjawisk w tym zakresie.
Umowa na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa na czas określony - kontrakt na podstawie aktu powierzenia stanowiska, praca w godzinach poniedziałek 07:00-16:00, wtorek - czwartek 07:00-15:00, piątek 07:00-14:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Data zakończenia: 01.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie, posiadanie uprawnień budowlanych, mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku, umiejetność obsługi programu z zakresu kosztorysowania oraz obsługi programu AutoCAD, znajomość przwepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych; odporność na stres, umiejetność współpracy w grupie, komunikatywność, umiejętność analitycznego podejścia do problemów, zdecydowanie i samodzielność w działaniu, zachowanie życzliwości w kontaktach z obywatelami, dyspozycyjność, kreatywność, skrupulatość, terminowość
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: GMINA WĘGLINIEC
NIP: 6151808660
REGON: 230821411
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marcin Papla
Nr telefonu: 75 77 11 435 w25
E-mail: wegliniec@wegliniec.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Podanie, kwestionariusz osobowy, dokumenty potwierdzające wykształcenie, inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, umiejętności, oświadczenia
więcej info na stronie: http://www.wegliniec.bip.pbox.pl/public/get_file.php?id=246374
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail