Numer oferty: StPr/25/0863
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 1 Maja 17, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Udzielanie informacji o dostępnych projektach, zasadach uczestnictwa oraz wymaganych kwalifikacjach.
- Rejestrowanie uczestników projektu oraz wsparcie w kompletowaniu dokumentacji zgłoszeniowej.
- Wsparcie w zakładaniu konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz pomoc uczestnikom w procesie rejestracji oraz aktywacji konta w BUR.
- Udzielanie informacji o funkcjonowaniu BUR, informowanie użytkowników o zasadach funkcjonowania BUR, w tym o warunkach rejestracji, dostępnych usługach oraz procedurach korzystania z bazy.
- Udzielanie szczegółowych informacji dotyczących przebiegu projektu, harmonogramu działań oraz dostępnych form wsparcia (szkolenia, doradztwo, kursy zawodowe).
- Rozwiązywanie bieżących problemów i udzielanie wyjaśnień związanych z realizacją projektu.
- Przygotowywanie, weryfikacja oraz archiwizacja dokumentów związanych z uczestnictwem w projekcie (np. umowy, listy obecności, ankiety, raporty).
- Wsparcie w kompletowaniu dokumentów rozliczeniowych i kontrolnych wymaganych przez instytucje nadzorujące projekt.
- Udział w działaniach promocyjnych mających na celu rekrutację uczestników do projektu.
- Przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjnych oraz promocyjnych dotyczących projektów.
- Pomoc w organizacji szkoleń, warsztatów oraz spotkań informacyjnych dla uczestników.
Praca w systemie jednozmianowym w godz. 9.00-17.00 lub 7.00-15.00 do uzgodnienia od pon. do pt. oraz jedna sobota w m-cu.
Umowa o pracę na czas określony do 31.12.2026 r.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 03.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- obsługa komputera MS Ofice
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe kierunek bez znaczenia, komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktu z osobami zróżnicowanymi pod względem potrzeb i poziomu kompetencji, empatia i umiejętność pracy z osobami o szczególnych potrzebach, w tym z osobami z niepełnosprawościami, wymagana umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office (mile widziana znajomość obslugi platform tj. Baza Usług Rozwojowych - BUR), umiejętność efektywnej pracy w zespole, dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań z jednoczesnym zachowaniem wysokich standardów jakości oraz terminowości, umiejętność zachowania profesjonalizmu i efektywnego działania w sytuacjach wymagających szybkich decyzji oraz w pracy z klientami w róznych sytuacjach, odporność na stres i umiejętność pracy pod presja czasu, umożliwiająca zachowanie koncentracji i skuteczności w dynamicznych sytuacjach. Wymagane min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: WEKTOR CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8171960828
REGON: 83137437800000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 1 Maja 17, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Ksiondz
Nr telefonu: 690 255 472
E-mail: praca@wektor.org.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt telefoniczny lub CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail