Numer oferty: StPr/25/0589
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: pełnienie dyżurów celem zapewnienie prawidłowego, sprawnego i terminowego wykonania zadań w
ramach całodobowego funkcjonowania Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego, zbieranie informacji dotyczących funkcjonowania miasta, zapewnienie obiegu informacji, w przypadku zaistnienia nadzwyczajnych zdarzeń, pomiędzy Prezydentem Miasta, a poszczególnymi Wydziałami Urzędu, a także przekazywanie informacji i decyzji pomiędzy organem administracji zespolonej i samorządowej oraz współdziałającym jednostkami organizacyjnymi, wykonywanie zadań związanych z obsługą poczty elektronicznej, utrzymywanie stałej łączności telefonicznej i radiowej z jednostkami nadrzędnymi, współdziałającymi i podległymi w zakresie funkcjonowania miasta w sytuacji normalnej oraz podczas wystąpienia kryzysu, gromadzenie i aktualizacji bazy danych dla zapewnienia kompleksowej realizacji zadań przez PCZK, współpraca w zakresie wymiany informacji o zagrożeniach z dyspozytorami zakładów pracy,
instytucjami monitorującymi stan środowiska oraz sąsiednimi PCZK, analizowanie zagrożeń występujących na terenie miasta na podstaw zebranych informacji od służb dyspozytorskich, stanowiska kierowania służb ratowniczych, środków masowego przekazu oraz systemów monitoringu środowiska, podejmowanie działań, zgodnie z przyjętymi procedurami, na wypadek wystąpienia zagrożenia zdrowia, życia oraz mienia będącego wyniki wydarzeń nadzwyczajnych (powódź, huragan, pożary, klęski żywiołowe, itp.), przekazywanie informacji oraz decyzji mających na celu koordynowania działań ratowniczych według posiadanych uprawnień i poleceń przełożonych, sporządzanie i wysyłanie raportów do instytucji nadrzędnych oraz współdziałających, obsługa urządzeń łączności, sprzętu komputerowego i innych środków technicznych znajdujących się na wyposażeniu PCZK, przyjmowanie i sporządzenie innych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji PCZK, udział w szkoleniach, treningach i ćwiczeniach z zakresie ochrony i bezpieczeństwa ludności, współdziałanie z miejskimi służbami i inspekcji w razie wystąpienia bezpośredniego zagrożenia społeczności lokalnej w zakresie bezpieczeństwa, realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa, prowadzenie monitoringu zjawisk atmosferycznych, obsługa systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania miasta, ścisłe przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów administracyjnych w zakresie realizacji zadań
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze + wysługa lat, pierwsza umowa o pracę (pełny etat) z wyłonionym w naborze kandydatem zostanie zawarta
na czas określony z możliwością wcześniejszego jej rozwiązania z zachowaniem okresu wypowiedzenia, miejsce pracy: ul. Harcerska 16, 41-600 Świętochłowice- budynek Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej; praca w równoważnym systemie czasu pracy; praca w systemie zmianowym całodobowym we wszystkie dni w roku, dyżur trwający 12 godzin, dyżur dzienny w godzinach 07:30 - 19:30 lub dyżur nocny w godzinach 19:30 - 07:30; przeciętny wymiar czasu pracy w miesiącu wynosi 160 godzin roboczych, co przekłada się na przeciętnie 14 dni roboczych. Miesięczny wymiar czasu pracy zależny od liczby dni roboczych w danym miesiącu; ewentualna możliwość częściowego dostosowania harmonogramu czasu pracy do potrzeb pracownika
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie kryzysowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: s
wykształcenie wyższe lub średnie, 3 lata doświadczenia zawodowego, w przypadku posiadania wykształcenia średniego, praktyczna znajomość przepisów, ustaw i rozporządzeń: ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o zarządzaniu kryzysowym, ustawa o stanie klęski żywiołowej, rozporządzenie w sprawie systemów wykrywania skażeń i powiadamiania o ich wystąpieniu oraz właściwości organów w tych sprawach, rozporządzenie w sprawie zakresu przedsięwzięć wykonywanych w poszczególnych stopniach alarmowych i stopniach alarmowych CRP, posiadanie obywatelstwa polskiego albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego, potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej, obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym: środowisko Windows, Pakiet Office (arkusz kalkulacyjny Excel, edytor tekstu Word), posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia
wymagania pożądane: wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania kryzysowego, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach samorządu terytorialnego, cechy osobowości: odporność na stres, zdolność koncentracji w tzw. szumie informacyjnym, nie uleganie emocjom, komunikatywność, dokładność, systematyczność, punktualność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, umiejętności: pracy w systemie zmianowym; podejmowania decyzji pod presją czasu, precyzyjnego, przekazywania informacji, rozwiazywanie spraw trudnych i konfliktowych, znajomość topografii miasta Świętochłowice
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski - Świętochłowice
NIP: 6271008169
REGON: 000515891
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Katowicka 54/pok. 122, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, życiorys, kserokopie świadectw pracy, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje zawodowe, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru, zgodnie z art. 6 ust 1 litera a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o nieprowadzeniu działalności gospodarczej lub o charakterze prowadzonej działalności gospodarczej, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. Oferty wraz z wymaganymi dokumentami nalezy zlożyć w terminie do 14 lipca 2025r. w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach przy ul. Katowicka 54 w pok. 122 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Powiatowym Centrum
Zarządzania Kryzysowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego", nr. ref. ./PCZK/2025. W przypadku ofert nadsyłanych pocztą o dacie złożenia decyduje data stempla pocztowego. Dodatkowych informacji o naborze udziela Wydział Organizacyjny - Referat Kadr Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach. tel. (32) 349-18-41. Link do oferty pracy: https://www.bip.swietochlowice.pl/res/serwisy/pliki/40992107?version=1.0
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta