Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 lipca 2025 (poniedziałek)

Podinspektor w wydziale realizacji inwestycji i remontów - Bytom, śląskie

Data dodania: 2025-07-03
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Pracodawca: Urząd Miejski w Bytomiu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0473

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: udział w przygotowaniu oraz sprawdzanie wszelkich dokumentów niezbędnych do ogłoszenia zamówienia publicznego na wybór wykonawcy; prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy, w tym między innymi: opracowywanie ogłoszeń, opracowywanie wniosków o zatwierdzenie trybu wyboru wykonawcy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, a także innych potrzebnych w tym zakresie dokumentów; udział w pracach komisji przetargowych; udział w negocjacjach z wykonawcami; sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków; opracowywanie projektowanych postanowień umownych, umów, aneksów do umów, porozumień, zleceń, protokołów z negocjacji; współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych i Kancelarią prawną; odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
Opis wynagrodzenia: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/-Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-Wydziale-Realizacji-Inwestycji-i-Remontow-KR-2/idn:11405
Praca w godzinach: pon. od 07:30 do 17:30, wt. - pt. 07.30 - 15.00
[Praca na czas określony] : Pierwsza praca 6 m-cy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: wyższy urzędnik samorządowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Informację dostępne: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/-Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-Wydziale-Realizacji-Inwestycji-i-Remontow-KR-2/idn:11405
Wymagania: wymagania niezbędne: wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy; znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych , Prawo budowlane, Kodeks cywilny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych; nieprowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zatrudnienia; niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe: znajomość obsługi komputera; co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedur na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych; umiejętność samodzielnego wykonywania zadań; umiejętności w zakresie przygotowywania pism urzędowych; umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Bytomiu
NIP: 6260003257
REGON: 000515684
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: www.bytom.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magda Madeja
E-mail: sd@um.bytom.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje dostępne pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/-Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-Wydziale-Realizacji-Inwestycji-i-Remontow-KR-2/idn:11405.
Dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie dyplomu/świadectwa, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Kompletne oferty w zamkniętych kopertach należy składać:
osobiście w Kancelarii Urzędu pokój 128 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom
w terminie do 14 lipca 2025 r. Koperty należy opatrzyć informacją SD - NABÓR do KR -2
Kandydaci nie będą informowani indywidualnie o terminie kolejnego etapu postępowania. Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: 14.07.2025 r.

opublikowano: 2025-07-03
ostatnia aktualizacja: 2025-07-04
Komentarze
Polityka Prywatności