Numer oferty: StPr/25/0290
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kosowska 75, 08-300 Sokołów Podlaski, powiat: sokołowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -Bieżąca obsługa klienta w zakresie gospodarki odpadami (przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji, obsługa reklamacji),
-Prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO (Baza Danych o Odpadach)
-Prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z gospodarką odpadami,
-Współpraca z kontrahentami, mieszkańcami, firmami oraz jednostkami samorządowymi,
-Udział w działaniach informacyjnych i edukacyjnych dotyczących gospodarki odpadami,
-Monitorowanie zgodności działania przedsiębiorstwa z przepisami prawa środowiskowego gospodarka odpadami
-Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów związanych z odbiorem odpadów.
-Sporządzanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących gospodarki odpadami
-Współpraca z organami kontrolnymi
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor ochrony środowiska
Typ propozycji: praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
- średnie zawodowe 4-letnie
- wyższe (w tym licencjat)
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
-Znajomość przepisów prawa z zakresu gospodarki odpadami,
-Znajomość systemu BDO (Baza Danych o Odpadach),
-Znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
-Systematyczność, odpowiedzialność , dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywane zadania,
-Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
Wymagania dodatkowe (mile widziane)
-Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-Umiejętności logistyczne,
-Umiejętność pracy z klientem, w tym obsługa reklamacji i zgłoszeń,
-Znajomość zagadnień związanych z segregacją odpadów, harmonogramami odbioru oraz systemem naliczania opłat,
-Prawo jazdy kat. B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INŻYNIERYJNO-KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8230001533
REGON: 71001475100000
Adres www: http://puik.sokolowpodl.pl/
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Oleksiaka Wichury 3, 08-300 Sokołów Podlaski, powiat: sokołowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Rafał Adaśko
Nr telefonu: 257817142
E-mail: rafal.adasko@pup.sokolowpodl.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
-Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje,
-Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz niekaralności,
-Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Osoba do kontaktu pracodawcy: Marianna Jaszczołt
Nr telefonu: 25 781-20-66 w. 50
E-mail: place@puik.sokolowpodl.pl
Adres aplikowania pracodawcy: Kosowska 75, 08-300 Sokołów Podlaski, powiat: sokołowski, woj: mazowieckie