Numer oferty: StPr/25/0418
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bierzewicka 14a, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. opracowywanie planów remontowych, nadzór nad ich realizacją i terminowym wykonaniem,
2. organizacja, koordynowanie prac remontowych i konserwacyjnych,
3. nadzór nad pracownikami i efektywne zarządzanie podległym zespołem.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Data zakończenia: 30.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 400 do 6 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- prawo jazdy kat B
- Obsługa komputera
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W GOSTYNINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 9710522994
REGON: 61099780500000
Krótki opis działalności gospodarczej: Zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi
Adres www: www.mtbsgostynin.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bierzewicka 14a, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Olga Reńda
Nr telefonu: 24 235 35 72
E-mail: o.renda@mtbsgostynin.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: świadectwa szkolne, prawo jazdy kat. B
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail