Numer oferty: StPr/25/0220
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szymony 17, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Obsługa administracyjna mieszkańców w zakresie gospodarki odpadami, wprowadzanie nowych deklaracji i zmiany danych w deklaracji, bieżące rozliczanie deklaracji.
2. Przygotowanie decyzji administracyjnych, wysyłanie wezwań, prowadzenie spraw wg właściwości.
3.Sprawy administracyjne:
a) Przygotowywanie sprawozdań z zakresu właściwości Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi
b) Archiwizacja dokumentów referatu
c) Prowadzenie rejestrów
d) Współpraca z firmą świadczącą usługę odbioru odpadów oraz Strażą Miejską w zakresie prowadzonych czynności kontrolnych oraz postępowań.
4. Przygotowanie analiz, sprawozdań i raportów z realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 850 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- ZNAJOMOŚC OBSŁUGI KOMPUTERA
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Zakopane
NIP: 7360007798
REGON: 000654948
Adres www: www.zakopane.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Arkadiusz Klecha
Nr telefonu: 501 682 696
E-mail: aklecha@zakopane.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail