Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 04 lipca 2025 (piątek)

Specjalista ds. sekretariatu i archiwum - Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-07-02
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Pracodawca: Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0698

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Bałtycka 37A, 10-144 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie bieżącej obsługi korespondencji oraz organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami. Rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowych,
2) prowadzenie księgi uczniów,
3) wykonywanie wszelkich czynności związane z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienia),
4) wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie odpisów arkuszy ocen, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki, prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydanych legitymacji,
5) sporządzanie sprawozdań z prowadzonych przez siebie spraw,
6) prowadzenie rejestru zarządzeń,
7) sporządzanie duplikatów i odpisów świadectw promocyjnych, ukończenia szkoły
oraz dojrzałości,
8) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w zakresie druków szkolnych,
9) prowadzenie archiwum:
*współpraca z komórkami organizacyjnymi w szkole w zakresie opieki
nad dokumentacją, przygotowanie do przekazania do archiwum zakładowego, *przygotowanie właściwej dokumentacji,
*przechowywanie i zabezpieczenie przyjętej dokumentacji oraz prowadzenie
jej pełnej ewidencji,
* udostępnianie potrzebnej dokumentacji,
*przygotowanie od przekazania materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego,
*brakowanie dokumentacji zgodnie z przepisami o archiwizacji.
10) właściwe przechowywanie i korzystanie z pieczęci,
11) gromadzenie uchwał i zarządzeń organu prowadzącego,
12) organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,
13) prowadzenie terminarza spotkań oraz organizacja wyjazdów służbowych przełożonego,
14) przygotowywanie dokumentów i materiałów dla dyrektora,
15) współtworzenie i obsługa projektów unijnych,
16) odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,
17) dbałość o porządek w sekretariacie i gabinecie dyrektora.
18) doskonalenie metod pracy,
19) przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych,
20) wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły.
Godziny pracy: 7-15
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 08.07.2025
Data zakończenia: 08.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie od 5000 zł brutto, pierwsza umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • **Obsługa komputera

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
l) wykształcenie średnie lub wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku oraz 5-letni staż pracy;
2) obywatelstwo polskie,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
6) posiadanie kwalifikacji zawodowych jakie są wymagane do wykonywania pracy
na określonym stanowisku,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
8) doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok;
9) znajomość przepisów prawa oświatowego; kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych; ustawy o archiwizacji dokumentów;
dobra znajomość obsługi komputera, programów informatycznych m.in. Microsoft Word, Excel, Power Point oraz urządzeń biurowych

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych
NIP: 7391017734
REGON: 000678618
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bałtycka 37A, 10-144 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Mariusz Drożdż
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Prosimy o składanie ofert pracy dopiero po zapoznaniu się z dokumentem ogłoszenia konkursu zamieszczonego na stronie
http://zseitolsztyn.biposwiata.pl/wiadomosci/2/lista/komunikaty
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
1) list motywacyjny;
2) Curriculum Vitae życiorys zawodowy (z dopiskiem RODO o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji);
3) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do oferty naboru);
4) dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje
i umiejętności, świadectwa pracy;
5) ukończone kursy i szkolenia;
6) wypełnione oświadczenia o niekaralności (załącznik nr 2 do oferty naboru);
7) podpisana informacja o ochronie danych osobowych oraz
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych na potrzeby postępowania związanego z procesem rekrutacji (załącznik nr 3 do oferty naboru).
KAŻDY ZE SKŁADANYCH DOKUMENTÓW MUSI BYĆ OPATRZONY
WŁASNORĘCZNYM PODPISEM

opublikowano: 2025-07-02
ostatnia aktualizacja: 2025-07-03
Komentarze
Polityka Prywatności