Numer oferty: StPr/25/0881
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) rejestracja wniosków o wydanie dowodu osobistego w Rejestrze Dowodów Osobistych
(RDO) w ramach aplikacji Źródło, wydawanie potwierdzeń jego przyjęcia,
2) przyjmowanie, wydawanie dowodów osobistych w systemie RDO, przyjmowanie
zgłoszeń utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego, ich weryfikacja i wprowadzenie
do systemu,
3) zapewnienie możliwości przyjęcia wniosku o dowód osobisty w miejscu pobytu osoby
w przypadku niemożności złożenia wniosku w siedzibie urzędu spowodowanej
chorobą, niepełnosprawnością lub inną niedającą się pokonać przeszkodą na terenie
powiatu ostródzkiego,
4) przyjmowanie zgłoszeń i realizacja zawiadomień o utracie lub uszkodzeniu dowodu
przez placówki konsularne i policję,
5) uruchamianie certyfikatów w e-dowodach,
6) zawieszanie lub cofanie zawieszenie certyfikatów zamieszczonych w warstwie
elektronicznej dowodu osobistego,
7) udostępnianie danych i wydawanie zaświadczeń w trybie jednostkowym z RDO oraz
dokumentacji związanej z dowodami osobistymi,
8) występowanie o nadanie numeru PESEL dla osób zamieszkałych poza granicami
RP w związku z ubieganiem się o dowód osobisty,
9) wprowadzanie, aktualizacja i usuwanie danych z Rejestru Danych Kontaktowych,
10) prowadzenie dokumentacji archiwum kopert dowodowych, według przyjętych
zasad archiwizacji,
11) przesyłanie i realizacja zleceń dotyczących poprawności w danych osobowych,
12) uczestniczenie w organizowaniu, przeprowadzaniu wyborów powszechnych
i referendów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa pakietu MS OFFICE
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania związane ze stanowiskiem:
a) wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) wykształcenie wyższe lub średnie, w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest co najmniej 3 letni staż pracy,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
2) preferowane wykształcenie wyższe,
3) znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy, a w szczególności: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o dowodach osobistych rozporządzenie w sprawie opłat za udostępnienie związanej z dowodami osobistymi, rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warstwy elektronicznej dowodu osobistego,
4) umiejętność obsługi, w szczególności pakietu MS Office, (Excel, Word) i innych programów komputerowych związanych z zakresem zadań na danym stanowisku,
5) znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
6) biegła obsługa pakietu MS Office.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Ostródzie
NIP: 7410010958
REGON: 000524430
Krótki opis działalności gospodarczej: administracja samorządowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Adama Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
2) kwestionariusz osobowy,
3) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej,
6) w przypadku pracy aktualnie wykonywanej należy przedłożyć zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia,
7) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
8) podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralności za umyślne przestępstwa skarbowe,
9) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na druku załączonym do ogłoszenia o naborze.
Przed złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych należy zapoznać się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
Dokumenty przedłożone w kserokopiach muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Inne dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez kandydata.
Dokumenty należy przesłać w zaklejonych kopertach z napisem: Konkurs, na stanowisko urzędnicze Podinspektor
ds. dowodów osobistych w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędzie Miejskim w Ostródzie , na adres URZĄD MIEJSKI W OSTRÓDZIE, ul . ADAMA MICKIEWICZA 24, 14 100 OSTRÓDA.
lub złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Interesanta (parter, pokój 119).
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miejskiego w Ostródzie. Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną do Urzędu Miejskiego w Ostródzie po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 15.07.2025r.