Numer oferty: StPr/25/0193
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Piastowska 1, 58-260 Bielawa, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: zarządzanie kryzysowe, sprawy wojskowe i obrony cywilnej, zadania związane z obsługą Biura Rady Miejskiej
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Data zakończenia: 31.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- obsługa komputera i urządzeń biurowych
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : łatwośc nawiązywania kontaktów, selekcja informacji, praca w zespole, korzystanie z przepisów prawa, odporność na stres
[Inne] : doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzonym naborem
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski
NIP: 8821869602
REGON: 000524950
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Wioletta Polańska
Nr telefonu: 748328712
E-mail: wpolanska@um.bielawa.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: wymagane dokumenty wg. ogłoszonego konkursu na wskazane stanowisko
szczegóły i zasady rekrutacji na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta, link do strony:
https://bielawa.finn.pl/bipkod/14194948
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail