Numer oferty: StPr/25/0415
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 14, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Utrzymanie właściwego stanu sanitarno higienicznego placówki poprzez:
- codzienne sprzątanie przydzielonych pomieszczeń oraz stref budynku a w szczególności mycie urządzeń sanitarnych, mycie podłóg, wycieranie kurzu ze sprzętu i mebli znajdującego się w pomieszczeniach wynoszenie śmieci z pomieszczeń i budynku;
- mycie okien i drzwi w miarę istniejących potrzeb;
- bieżące uzupełnianie środków higienicznych, dezynfekcja powierzchni, wymiana pościeli,
- udział w wymaganych szkoleniach i instruktażach;
- zgłaszanie stwierdzonych przepadków dewastacji, uszkodzeń oraz braków materiałowych i innych potrzeb;
- należyte dbanie o powierzony sprzęt;
- używanie środków chemicznych zgodnie z ich przeznaczeniem;
- przestrzeganie czasu pracy ustalonego w miejscu pracy;
- przestrzeganie regulaminu pracy i ustalonego porządku w placówce;
- przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy a także przepisów ppoż.;
- przestrzeganie w miejscu pracy zasad współżycia społecznego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 3 646 PLN
Opis wynagrodzenia: 3.646 zł , premia regulaminowa 28%, dodatek za wysługę lat liczony od podstawy w wysokości wynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania konieczne:
- wykształcenie: minimum podstawowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku sprzątaczki.
Wymagania pożądane:
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole;
- sumienność dobra organizacja pracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
NIP: 9261016080
REGON: 970598756
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Kuciewicz
Nr telefonu: 683582078
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oferta powinna zawierać:
- list motywacyjny, życiorys (CV), własnoręcznie opatrzone podpisem kandydata
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku sprzątaczki;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
- własnoręcznie podpisane oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku);
-oświadczenie o zapoznaniu się z procedurą zgłoszeń zewnętrznych i wewnętrznych (link) https://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/s03/zgloszenie-naruszenia-prawa/22500,ZGLOSZENIA-ZEWNETRZNE-Informacja-dla-sygnalistow-zgodnie-z-art-48-ustawy-z-dnia-.html,,
https://www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/download/7/303024/ProceduraZgloszenWewnetrznych.pdf.
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych dla kandydatów do pracy w Nadodrzańskim Oddziale Straży Granicznej.
Administratorem danych osobowych zbieranych w związku z niniejszą procedurą rekrutacyjną jest Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie.
Administrator zabezpiecza dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Dane osobowe zbierane w związku z naborem do pracy w Straży Granicznej przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj.: w prawnie uzasadnionym celu oraz na podstawie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Dane osobowe w postaci umożliwiającej identyfikację określonej osoby są przechowywane nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania, tj. realizacji procesu naboru do pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne. Niewyrażenie zgody może uniemożliwić realizację procedury naboru do pracy. Wyrażona zgoda może zostać odwołana w każdym czasie.
Każdej osobie przysługuje prawo żądania dostępu do podanych przez siebie informacji stanowiących dane osobowe, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto każda osoba w dowolnym momencie ma również prawo do cofnięcia wyrażonej zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można kontaktować się z inspektorem ochrony danych, który czuwa nad bezpieczeństwem danych osobowych przetwarzanych w Nadodrzańskim Oddziale Straży Granicznej e- mailiod.woi.noosg@strazgraniczna.pl
Dane osobowe gromadzone w związku z niniejszą rekrutacją nie są przetwarzane w sposób automatyczny i nie są przekazywane innym podmiotom, jak również do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Dokumenty należy przesłać w terminie od 01.07.2025r. do 14.07.2025 r.. pod adres:
Nadodrzański Oddział Straży Granicznej
Kancelaria Jawna
ul. Poprzeczna 1
66-600 Krosno Odrzańskie
lub złożyć osobiście we wskazanym terminie w kancelarii Nadodrzańskiego Oddziału SG z dopiskiem Oferta pracy
Dodatkowe informacje:
wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi brutto ok. 3 646 zł, premia regulaminowa 28%, dodatek za wysługę lat liczony od podstawy w wysokości wynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok, aż do osiągnięcia 20 % miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.
praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30;
budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych;
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6 %;
oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego,
rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń,
Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego,
przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów,
oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon