Numer oferty: StPr/25/0805
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Archiwizacja dokumentacji, opisywanie jednostek archiwalnych,przygotowanie spisu akt wybrakowanych, fizyczne brakowanie akt, przygotowanie spisów zdawczo-odbiorczych akt.Praca na umowe-zlecenie od sierpnia 2025 do 30.11.2025r
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w miesiącu: 98.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 30,50 PLN
Opis wynagrodzenia: 30,50zł brutto/h
Zawód: archiwista
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane min.wykształcenie średnie .Znajomość Ustawy z dn.14.07.1985r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z rozporządzeniami.Doświadczenie zawodowe-związane z archiwiazacją dokumentów.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Gmina Psary
NIP: 6252446773
REGON: 276258167
Adres www: http://psary.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Malinowicka 4, 42-512 Psary, powiat: będziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Filipczyk
Nr telefonu: 32 294 49 30
E-mail: dowody@psary.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny