Numer oferty: StPr/25/1283
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Lubelska 63, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm w zakresie działania departamentu w tym działania wchodzących w jego skład Wydziałów: Infrastruktury Komunalnej i Dróg, Ochrony Środowiska, Gospodarki Odpadami Komunalnymi. Wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń, postanowień w imieniu Prezydenta Miasta Chełm zgodnie z posiadanym upoważnieniem, podpisywanie pism i dowodów księgowych należących do kompetencji Departamentu. Podpisywanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym zgodnie z obowiązującym zarządzeniem w sprawie wprowadzenia procedur kontroli finansowej oraz obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta Chełm. Zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 21.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca na czas określony : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: dyrektor departamentu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- umiejętność sporządzania informacji, raportów i analiz
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym
1. Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie: wyższe,
minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym.
2. Wymagania dodatkowe:
mile widziane wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie ochrony środowiska, ekonomii, zarządzania i marketingu, prawa, administracji publicznej, budowy dróg i mostów, budownictwa, inżynierii środowiska, gospodarki przestrzennej, energetyki, elektryki lub pokrewnych,
znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
znajomość przepisów i zagadnień z zakresu prawa budowlanego,
znajomość przepisów i zagadnień z zakresu ochrony środowiska,
znajomość przepisów i zagadnień z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi oraz zarządzania zasobami komunalnymi,
znajomość ustawy o drogach publicznych,
znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym,
znajomość ustawy o finansach publicznych,
znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
umiejętność sporządzania informacji, raportów i analiz,
umiejętność pracy w zespole, systematyczność, umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, komunikatywność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Natalia Kuśmierczuk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe,
7. referencje (kserokopia),
8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Pełna treść ogłoszenia: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14255
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : 82 5627687,685,688, 675,676,691,549,698