Numer oferty: StPr/25/0219
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Zarząd i gospodarowanie mieniem gminnym
• obsługą i utrzymaniem obiektów gminnych, obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów wielkokubaturowych,
• obsługą spraw właścicielskich związanych z nieruchomościami będącymi w zarządzie, dzierżawie, użyczeniu,
• zawieraniem umów na dostawę mediów, ochronę, sprzątanie, ubezpieczenie nieruchomości gminnych, prowadzenie książki obiektów budowlanych dla obiektów gminnych,
• opracowywanie planu remontów zasobu mieszkaniowego Gminy Miasta Zakopane oraz obiektów wielkokubaturowych i użyteczności publicznej,
• przygotowywanie dokumentacji w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych
2. Archiwizacja dokumentacji wytworzonej w związku z realizowanymi zadaniami
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- ZNAJOMOŚC OBSŁUGI KOMPUTERA
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Zakopane
NIP: 7360007798
REGON: 000654948
Adres www: www.zakopane.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Arkadiusz Klecha
Nr telefonu: 501 682 696
E-mail: aklecha@zakopane.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail