Numer oferty: StPr/25/1078
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sobieskiego 7, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełna treść ogłoszenia:
https://bip.rumia.pl/a,44487,rk210172025-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-glowny-specjalista-pelnomocnik-burmistrza-ds-infrastrukt.html
1) organizowanie, prowadzenie, dokumentowanie spotkań Zespołu Uzgodnień Dokumentacji Technicznej,
2) współpraca z wydziałami Urzędu Miasta Rumi w inicjowaniu, koordynowaniu, przygotowywaniu i realizacji inwestycji wskazanych przez Burmistrza,
3) współpraca z wydziałami w sprawach związanych z procedurami dotyczącymi decyzji środowiskowych oraz pozwoleń wodno-prawnych,
4) monitorowanie realizowanych zadań inwestycyjnych wskazanych przez Burmistrza,
5) współpraca w prowadzeniu sprawozdawczości statystycznej zadań inwestycyjnych,
6) udział w komisjach konkursowych powoływanych przez Burmistrza,
7) współudział w opracowywaniu projektu budżetu i planu finansowego Urzędu w części dotyczącej realizowanych zadań, ich realizacja oraz sporządzanie sprawozdawczości z ich wykonania,
8) opracowywanie propozycji do projektów planów i programów rozwojowych w zakresie swojej właściwości,
9) przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji zlecanych przez Burmistrza lub wynikających z obowiązujących przepisów,
10) przygotowywanie projektów aktów stanowionych przez organy miasta w zakresie zadań realizowanych na stanowisku,
11) współdziałanie z organami samorządu terytorialnego i administracji rządowej w zakresie swej właściwości,
12) współpraca z Referatem Zamówień Publicznych w zakresie udzielania zamówień publicznych w sprawach objętych zakresem działania swojego stanowiska,
13) zapewnienie prawidłowego prowadzenia spraw związanych z zawieraniem umów na roboty, dostawy i usługi w zakresie nie objętym ustawą o zamówieniach publicznych w sprawach należących do zakresu działania stanowiska,
14) udział w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji ze środków krajowych i unijnych,
15) wykonywanie innych zadań miasta wynikających z obowiązujących przepisów prawnych w zakresie swej właściwości.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 do 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wg kategorii zaszeregowania
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wymagania w zakresie wykształcenia: wykształcenie wyższe techniczne,
6) wymagania w zakresie stażu pracy: co najmniej czteroletni staż pracy,
7) znajomość przepisów prawa w zakresie:
a) ustawy Prawo budowlane,
b) ustawy Prawo zamówień publicznych
c) znajomość ustawy o finansach publicznych,
d) znajomość ustawy o samorządzie gminnym.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego,
2) znajomość procedur administracyjnych i inwestycyjnych,
3) znajomość zasad kosztorysowania i realizacji inwestycji publicznych,
4) umiejętność współpracy z wykonawcami, projektantami, jednostkami nadzoru budowlanego,
5) biegła obsługa komputera w środowisku Word i Excel,
6) samodzielność,
7) dobra organizacja pracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Rumi
NIP: 5861025464
REGON: 000525257
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 7, 84-230 Rumia, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
7) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych podanych w ogłoszeniu, a w razie braku takich dokumentów, stosowne oświadczenie o ich spełnieniu.
Wzory dokumentów wymienionych w pkt 6), 7) i 8) dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rumi na stronie: https://bip.rumia.pl/m,1534,dokumenty-do-pobrania.html
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Rumi lub przesłać pocztą na adres Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy Główny specjalista Pełnomocnik Burmistrza ds. infrastruktury w terminie do dnia 11 lipca 2025 r. włącznie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne, zakwalifikowani do kolejnego etapu, otrzymają zaproszenie do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym, które odbędzie się w siedzibie Urzędu. Jednocześnie kandydaci zostaną poinformowani o planowanym przebiegu spotkania, w tym o wykorzystywanych podczas naboru narzędziach rekrutacyjnych.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.rumia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Rumi.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Klauzula informacyjna, zgodna z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 4.5.2016), stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta