Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 20 lipca 2025 (niedziela)

Kierownik kancelarii - Świnoujście, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-07-01
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Pracodawca: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2454
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0335

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Steyera 30, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Kierowanie pracą kancelarii
2) Prawidłowa realizacja zadań przez kancelarię
3) Nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych międzynarodowych
4) Kontrola przestzregania właściwego oznaczenia i rejestrowania materiałów międzynarodowych
5) Gromadzenie dokumentów zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz dekretacjami wykonawców odpowiedzialnych za załatwianie sprawy
6) Prowadzenie wykazu kancelarii tajnych międzynarodowych i punktów kontroli informacji niejawnych międzynarodowych funkcjonujących w Resorcie Obrony Narodowej
7) Systematyczne pogłębianie wiedzy specjalistycznej
8) Udział w opracowaniu i aktualizacja " Regulaminu kancelarii tajnej międzynarodowej" i " regulaminu Czytelni kancelarii tajnej międzynarodowej"
9) Kontrola przestrzegania właściwego wytwarzania i oznakowania klauzulami tajnośći dokumentów niejawnych sporządzanych przez wykonawców (wykonawców technicznych)
10) Kompeltowanie i aktualizacja niezbędnego zbioru przepisów bezpieczeństwa dotyczących ochrony informacji niejawnych międzynarodowych
11) Egzekwowanie od osób posiadących dostęp do informacji niejawnych międzynarodowych zapoznania sie z zasadami bezpieczeństwa tych informacji oraz dopilnowanie pisemnego potwierdzenia tego faktu
12) Uczestniczenie, w pierwszym kwartale każdego roku kalendarzowego, kontroli okresowej ewidencji materiałów i obiegu dokuemntó zawierających informacje niejawne w Dowództwie
13) Współpraca w organizowaniu i prowdzeniu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych międzynarodowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 246 PLN
Opis wynagrodzenia: ( 4409 zł wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa 19%) oraz dodatek za wysługę lat w zależności od stażu pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie: Średnie - 5 lat stażu pracy Wyższe - 3 lata stażu pracy
Doświadczenie zawodowe: Preferowany ogólny staż pracy - do 20 lat, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy będzie dodatkowym atutem.
Umiejętności- uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność, dosypozycyjność, umiejętyność obsługi pakietu MS OFFICE, niekaralność, mile widziane poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli TAJNE
Znajomość języka obcego: Mile widziana podstawowa znajomość języka angelskiego
Forma kontaktu z pracodawcą: Pisemna - adres do korespondencji: Jednostka Wojskowa Nr 2454 ul. Steyera 28, 72-600 Świnoujście z dopiskiem " Oferta pracy - Kierownik Kancelarii- Wydział Ochrony Informacji Niejawnych" kontakt telefoniczny Sekcja Personalna Anna Czarnecka tel. 261 242 432
Pracaw godzinach: 7:00 - 15:30

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2454
NIP: 8550005892
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Steyera 30, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Czarnecka
Nr telefonu: 261 242 432
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV
- Oświadczenie o wyrażaniu zody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta

opublikowano: 2025-07-01
Komentarze
Polityka Prywatności