Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 17 lipca 2025 (czwartek)

Specjalista ds. administracyjno-kadrowych - Kielce, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-07-01
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pracodawca: AGRO TRADE Grzegorz Bujak

Numer oferty: StPr/25/1698

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Staszica 6/010, 25-008 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zarówno tradycyjnej jak i elektronicznej. Kontakt z kontrahentami i dostawcami w zakresie obsługi telefonicznej i mailowej. Udzielanie podstawowych informacji w zakresie działalności firmy oraz obsługa zapytań.
Wsparcie administracyjne innych działów w firmie.
Przygotowywanie faktur do płatności i kontrola terminów płatności.

5. Obsługa kont bankowych w zakresie wykonywania przelewów, pobierania wyciągów, ewidencji wpływów i obciążeń.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 943,72 do 5 384,35 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zarówno tradycyjnej jak i elektronicznej. Kontakt z kontrahentami i dostawcami w zakresie obsługi telefonicznej i mailowej. Udzielanie podstawowych informacji w zakresie działalności firmy oraz obsługa zapytań. Wsparcie administracyjne innych działów w firmie. Przygotowywanie faktur do płatności i kontrola terminów płatności.
Obsługa kont bankowych w zakresie wykonywania przelewów, pobierania wyciągów, ewidencji wpływów i obciążeń. Rozliczanie podróży służbowych
Nadzór i zarządzanie badaniami lekarskimi i szkoleniami BHP pracowników. Nadzór i zarządzanie flotą pojazdów i maszyn. Tworzenie dokumentów i rejestrów zgodnie z obowiązującymi standardami.
Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura (zaopatrzenie, organizacja przestrzeni)

Wymagania:Doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku min. 1 rok. Biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych. Znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu word, excel i outlook.
Znajomość podstawowych procesów związanych z obsługą organizacji administracyjno-kadrowej (obieg faktur i dokumentów kadrowych)
Podstawowa wiedza w zakresie kadr. Dobra organizacja pracy własnej, samodzielność.
Odpowiedzialne podejście do pracy i obowiązków oraz chęć osiągania najwyższych standardów.
Kreatywność w zakresie wdrażania nowych rozwiązań.
Mile widziane: Czynne prawo jazdy kategorii B
Pracodawca oferuje:Umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny z możliwością przedłużenia. Szukamy osoby do dłuższej współpracy. Wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia, z możliwością wzrostu po okresie próbnym. Pracę w stałych godzinach, od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 Pracę w młodym, prężnie rozwijającym się zespole.
Możliwość rozwoju, zależną wyłącznie od chęci, w dynamicznie rozwijającej się firmie.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: AGRO TRADE Grzegorz Bujak
NIP: 7681571031
REGON: 260338720
Adres www: www.a-trade.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Staszica 6/010, 25-008 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
E-mail: biuro@a-trade.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Wskazany kontakt email; biuro@a-trade.pl

opublikowano: 2025-07-01
Komentarze
Polityka Prywatności