Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 17 lipca 2025 (czwartek)

Stanowisko ds. budżetu wydział budżetu i rachunkowości - Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Data dodania: 2025-07-01
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Pracodawca: URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0648

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie ewidencji zmian planów finansowych zadań własnych Miasta i zleconych.
2) Współudział przy opracowaniu projektu budżetu miasta i planów finansowych budżetu miasta oraz projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta w zakresie nadzorowanych zadań.
3) Współudział przy sporządzaniu sprawozdań z wykonania budżetu Miasta.
4) Współpraca z Wydziałami Urzędu Miasta oraz podległymi jednostkami, które wykonują zadania bieżące i inwestycyjne budżetu oraz zadania realizowane ze środków Unii Europejskiej w zakresie czynności przypisanych służbom finansowym.
5) Bieżące analizowanie wysokości wykonania wydatków do kwot zaplanowanych w budżecie.
6) Opracowywanie analiz finansowych.
7) Prowadzenie ewidencji zadłużenia budżetu Miasta, współpraca z Bankami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 750 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: a) wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe;
2) znajomość przepisów ustawy o: finansach publicznych, dochodach jst, naruszeniu
dyscypliny finansów publicznych;
3) posiadanie obywatelstwa polskiego;
4) pełna zdolność do czynności prawnych;
5) korzystanie z pełni praw publicznych;
6) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie
powiatowym;
9) co najmniej roczny staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych;
10) obsługa urządzeń oraz aplikacji biurowych;
11) umiejętności pracy w zespole.
b) wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe: ekonomiczne;
2) znajomość ustawy o rachunkowości;
3) doświadczenie w bankowości oraz w zakresie realizacji zadań ze środków z Unii
Europejskiej;
4) kreatywność i inicjatywa;
5) odpowiedzialność, uczciwość i komunikatywność,
6) samodzielność, umiejętność dobrej organizacji pracy.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
NIP: 1040001265
REGON: 000650181
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;
2) życiorys zawodowy (cv);
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4) kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);
5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej
bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a) termin: do dnia 17 lipca 2025 r. do godz. 15.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);
b) sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia 24/2025 oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. budżetu należy składać osobiście
w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową.
Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu
kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.
c) miejsce:
Urząd Miasta
Wydział Kadr i Organizacji
ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski

opublikowano: 2025-07-01
ostatnia aktualizacja: 2025-07-03
Komentarze
Polityka Prywatności