Numer oferty: StPr/25/2234
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań:
1) obsługa sekretarska oddziału;
2) przyjmowanie i rozdział korespondencji według dekretacji;
3) sporządzanie i sprawdzanie poprawności formalnej pism oraz przestrzeganie zasad ich podpisywania;
4) łączenie rozmów telefonicznych, obsługa poczty elektronicznej;
5) udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;
6) wysyłka korespondencji, w tym jej szyfrowanie;
7) zgłaszanie reklamacji w zakresie wykonywania usług pocztowych;
8) pobieranie i ewidencjonowanie bloczków mandatowych w programie informatycznym i w książce druków ścisłego zarachowania;
9) zaopatrywanie upoważnionych strażników w bloczki mandatowe;
10) rozliczanie nałożonych mandatów karnych zgodnie z obowiązująca instrukcją w tym zakresie;
11) rozliczanie gotówki z nałożonych mandatów karnych gotówkowych;
12) rozliczanie grzbietów wykorzystanych bloczków mandatów karnych;
13) przygotowywanie miesięcznych informacji z ilości nałożonych mandatów karnych;
14) weryfikacja wprowadzonych danych do programu informatycznego z wystawionymi mandatami karnymi.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) planowane zatrudnienie lipiec / sierpień 2025 r.;
b) praca w podstawowym systemie czasu pracy 8 godz. dziennie od pon. do pt., przy obsłudze komputera powyżej 4 godz. dziennie;
b) stawka wynagrodzenia zasadniczego - miesięcznie: 5 800 zł brutto;
c) dodatek za wieloletnią pracę (5-20%) uzależniony od stażu pracy;
d) dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), premie i nagrody motywacyjne, w tym premia regulaminowa kwartalna 20%;
e) pakiet świadczeń socjalnych;
f) umowa na czas określony.
Informacja o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:
wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru nie przekracza 6%, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Wymagane dokumenty
należy złożyć w terminie do dnia 14.07.2025 r. do godziny 15:00, pocztą, osobiście lub kurierem na adres: Straż Miejska Wrocławia, ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław, w zaklejonej kopercie z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko referent ds. sekretarsko-kancelaryjnych.
W ofercie należy podać imię, nazwisko, dane kontaktowe (numer telefonu lub adres e-mail).
Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie jak wyżej, nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu, a nie data stempla pocztowego).
Jedynie kandydaci, którzy złożą kompletną ofertę, zawierającą wymagane dokumenty, informacje i podpisy, zostaną zaproszeni do udziału w kolejnych etapach rekrutacji. Dokumenty wchodzące w skład aplikacji powinny być w języku polskim lub zawierać tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza zawodowego.
Etapy rekrutacji:
1) weryfikacja dokumentów;
2) rozmowa z Komisją Rekrutacyjną;
3) badania lekarskie.
Terminy etapów rekrutacji zostaną podane drogą mailową lub telefonicznie.
W sprawie naboru prosimy o kontakt:
od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00-14.00, tel. 71 327 15 81, 71 370 02 67.
Oferta dostępna w sali E, C
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 31.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
Opis wynagrodzenia: dodatek za wieloletnią pracę (5-20%) uzależniony od stażu pracy;
dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), premie i nagrody motywacyjne, w tym premia regulaminowa kwartalna 20%;
pakiet świadczeń socjalnych
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
Inne wymagania: Wymagania:
1) niezbędne:
a) wykształcenie średnie oraz minimum 2 letni staż pracy;
b) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
d) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
e) znajomość w szczególności ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów kancelaryjno-archiwalnych;
f) obsługa komputera, urządzeń biurowych i oprogramowania MS Office (Word, Excel lub Open Office) oraz platform ePUAP i e-Doręczenia;
g) prawo jazdy kat. B (czynny kierowca).
2) dodatkowe mile widziane:
a) umiejętność pracy z drukami ścisłego zarachowania;
b) wykształcenie wyższe;
c) doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego minimum 1 rok na podobnym stanowisku;
d) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, bezkonfliktowość, odporność na stres, podzielność uwagi, zorganizowanie i dyspozycyjność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Straż Miejska Wrocławia
NIP: 8961002926
REGON: 931022676
Krótki opis działalności gospodarczej: RP.II.411-458/06
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1) CV lub list motywacyjny podpisane własnoręcznie,
2) kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie (świadectwa, dyplomy),
4) podpisane oświadczenia kandydata o:
a) niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
b) posiadaniu obywatelstwa;
c) pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
5) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.
Można dołączyć kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.).
Wybrany kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia, do wglądu oryginałów ww. dokumentów.
Wzory stosownych dokumentów i oświadczeń do pobrania są dostępne na stronie https://bip.strazmiejska.wroclaw.pl/ w zakładce Praca w straży - Stanowiska cywilne.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : 7:00-14:00