Numer oferty: StPr/25/0199
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zewnętrzna 4, 64-400 Międzychód, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Analizowanie, badanie, ocena i prognozowanie zagrożeń pożarowych i innych miejscowych zagrożeń na terenie powiatu i ustalanie na tej podstawie kierunków działalności prewencyjnej;
Katalogowanie obiektów stwarzających pożarowe lub inne miejscowe zagrożenia jak również obiektów o szczególnym znaczeniu na terenie powiatu;
Realizowanie czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej i rozpoznawanie innych miejscowych zagrożeń, jak również przygotowanie Komendantowi Powiatowemu stosownych decyzji, stanowisk, wniosków, wystąpień, opinii itp. W razie stwierdzenia naruszenia przepisów przeciwpożarowych oraz egzekwowanie właściwego stopnia ich realizacji;
Prowadzenie postępowań administracyjnych;
Opracowanie i sporządzanie analiz, ocen sprawozdań i innych informacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej dla potrzeb własnych, jak również w celu przedstawienia ich odpowiednim organom, w tym administracji samorządowej;
Koordynowanie wszelkich działań zmierzających do poprawy stanu ochrony przeciwpożarowej, w tym podejmowanych także przez inne organy czy istniejące oraz inicjonowanie stosownych programów zapobiegawczych;
Dokładna znajomość aktualnych przepisów prawnych innych aktów normatywnych obowiązujących w sprawach należących do merytorycznego zakresu działania stanowiska pracy;
Udział w naradach kontrolo- rozpoznawczych, odprawach, akcjach ratowniczych;
OGŁOSZENIE O NABORZE - link: https://www.gov.pl/web/kppsp-miedzychod/ogloszenie-o-naborze-01072025-r
Rodzaj umowy: Mianowanie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 30.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 100 PLN
Opis wynagrodzenia: link do naboru (wraz z wymaganymi załącznikami): https://www.gov.pl/web/kppsp-miedzychod/ogloszenie-o-naborze-01072025-r
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: strażak
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: budowlany lub architektura lub geodezja
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Kandydat do służby w Państwowej Straży Pożarnej musi spełniać wymagania określone w art. 28
ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.2024 r. poz. 1443
ze zm.)
a. posiadanie obywatelstwa polskiego,
b. niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, korzystający z pełni praw publicznych
c. posiadać, co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe
d. korzystanie z pełni praw publicznych,
e. posiadanie zdolności fizycznej i psychicznej do pełnienia służby.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Międzychodzie
NIP: 5951339700
REGON: 21046702000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zewnętrzna 4, 64-400 Międzychód, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Kłos
Nr telefonu: 47 771 83 03
E-mail: malgorzata.klos@psp.wlkp.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - podanie o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej - wzór w załączniku nr 1 do ogłoszenia (Podanie powinno zawierać wszystkie podpisy oraz wymagane dane).
Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do przystąpienia do testu sprawności fizycznej, wystawione nie później niż 30 dni przed przystąpieniem do testu przykład
w załączniku nr 3 do ogłoszenia.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty mogą być złożone mailowo na adres: malgorzata.klos@psp.wlkp.pl, w temacie wpisz:
NABÓR DO SŁUŻBY KIEROWNIK SEKCJI
lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
NABÓR DO SŁUŻBY KIEROWNIK SEKCJI
na adres Komendy Powiatowej PSP w Międzychodzie ul. Zewnętrzna 4, 64-400 Międzychód w terminie do: 15.07.2025 roku. (decyduje data wpływu dokumentów do urzędu).
Oferty przesłane po terminie lub niekompletne, nie będą rozpatrywane. Dokumenty kandydatów w przypadku nieprzyjęcia do służby będą przechowywane przez 30 dni po zakończeniu postępowania.
Po tym terminie, w przypadku ich nieodebrania pozostaną zniszczone. Dokumenty kandydata wyłonionego w naborze zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail