Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 lipca 2025 (piątek)

Geodeta - Szamotuły, wielkopolskie

Data dodania: 2025-07-01
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: geodezja i kartografia

Numer oferty: StPr/25/0514

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań będących w zakresie działania Referatu Ewidencji Gruntów i Budynków Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru, a w szczególności:
- prowadzenie spraw wpływających i podejmowanych z urzędu, dotyczących aktualizacji operatu ewidencyjnego,
- aktualizowanie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków, w tym w bazie danych ewidencji gruntów i budynków, z urzędu lub na wniosek osób, organów i jednostek organizacyjnych,
- aktualizowanie bazy danych rejestru cen nieruchomości,
- przeprowadzanie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków,
- prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywaniem i prowadzeniem map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości,
- monitorowanie aktów normatywnych generujących zmiany danych ewidencyjnych,
- utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności, tj. zgodności z dostępnymi dla organu dokumentami i materiałami żródłowymi,
- zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych,
- prowadzenie rejestru akt stanowiska pracy,
- przekazywanie akt stanowiska pracy podlegających archiwizacji na zasadach okreslonych przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach do archiwum zakładowego.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Stanowisko związane z pracą przy komputerze. Pomieszczenie pracy niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali kartografowie i geodeci
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: geodezja i kartografia
Uprawnienia:
  • mile widziane uprawnienia geodezyjne
  • praca w zespole

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1)wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia,
2)bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,
3)bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami, a w szczególności działu III oraz przepisów wykonawczych do tego działu,
4)posiadanie obywatelstwa polskiego,
5)posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
6)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
8)cieszy się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
2. posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne,
3) znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, planowania i zagospodarowania przestrzennego, ksiąg wieczystych i hipoteki, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, lasów oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
4) znajomość obsługi Systemu Informacji Przestrzennej GEO-INFO 7,
5) kursy i/lub szkolenia z zakresu spraw związanych z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków,
6) doświadczenie zawodowe w obsłudze innych aplikacji do prowadzenia baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, takich jak EWMAPA, Ewid 2007 itp.,
7) umiejetność argumentacji oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,
8) zaangażowanie, kreatywność oraz umiejetność pracy w zespole,
9) systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność.



DANE PRACODAWCY

Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
NIP: 7871812874
REGON: 631277003
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sławomir Masłowski
Nr telefonu: 612928714, 612928705
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:

1)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane
kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3)kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa
pracy, aktualne zaświadczenia),
4)kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby
przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie (jeżeli
kandydat posiada),
5)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem
sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
6)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni
praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności
prawnych,
7)oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań
do pracy na ww. stanowisku,
8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10
maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria-pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach,
ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły.
Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata.
Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem "Nabór na stanowisko Geodety ds.prowadzenia postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru".

Termin składania ofert upływa w dniu 25.07.2025r. o godzinie 14:00.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Szamotulskiego:
https://bip.powiat-szamotuly.pl/



Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-07-01
ostatnia aktualizacja: 2025-07-03
Komentarze
Polityka Prywatności