Numer oferty: StPr/25/0543
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Grunwaldzka 10, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Czynności biurowe w Biurze Podawczym i w Archiwum Zakładowym, a w szczególności:
- przyjmowanie i ewidencjowanie korespondencji wpływającej do Sądu, znakowanie jej,
kasowanie opłat sądowych,
- rozdzielanie i dostarczanie przyjętej korespondencji do poszczególnych komórek
organizacyjnych,
- przyjmowanie korespondencji do wysłania i jej ekspedycja,
- dokonywanie ustaleń z Pocztą Polską w zakresie ekspedycji przesyłek,
- opracowanie zestawień i informacji z działalności Biura Podawczego,
- obsługa centrali telefonicznej,
- prowadzenie archiwum sądowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostały średni personel z dziedziny prawa i pokrewny
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: www.lancut.sr.gov.pl w zakładce oferty pracy
Wymagania niezbędne:
1. pełna zdolność do czynności prawnych,
2. nieposzlakowana opinia,
3. niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
4. brak prowadzonych przeciwko kandydatowi postępowań o przestępstwa ścigane
z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe,
5. wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz zdany egzamin maturalny,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7. bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
1. umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność,
komunikatywność, odporność na stres,
2. znajomość obsługi urządzeń biurowych,
3. doświadczenie w pracy biurowej,
4. znajomość pakietu Microsoft Office,
5. mile widziane doświadczenie w pracy w sądzie oraz znajomość podstawowych zasad
archiwizowania akt.
VI. Wykaz dokumentów:
1. zgłoszenie na konkurs adresowane do Dyrektora Sądu Okręgowego w Rzeszowie,
z zaznaczeniem numeru konkursu wraz z danymi kontaktowymi (np. adres e-mail,
numer telefonu),
2. CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej podpisane własnoręcznie,
3. kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
4. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
6. oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie
o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
dla potrzeb rekrutacji na podstawie RODO,
8. oświadczenie dotyczące zapoznania się z klauzulą informacyjną dla kandydatów
ubiegających się o zatrudnienie.
9. oświadczenie dotyczące zapoznania się z wewnętrzną procedurą dokonywania
zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Sądzie Rejonowym
w Łańcucie procedura stanowi załącznik do ogłoszenia.
Wszystkie składane oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydata.
Kandydat może dodatkowo przedłożyć kopie dokumentów potwierdzających
umiejętności i osiągnięcia zawodowe (zaświadczenia o odbytych stażach, kursach
i szkoleniach, certyfikaty, itp.).
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty, z zaznaczeniem sygnatury konkursu, należy składać w terminie
do dnia 11 lipca 2025 r., w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: Nabór
na konkurs organizowany na podstawie ogłoszenia Dyrektora Sądu Okręgowego
w Rzeszowie nr KD.1101.11.2025 - drogą pocztową - koperty adresowane
do Samodzielnej Sekcji Administracyjnej Sądu Rejonowego w Łańcucie (decyduje data
stempla pocztowego), bądź osobiście w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie
w Biurze Podawczym.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Szczegółowe zasady przeprowadzenia konkursu określa rozporządzenie Ministra
Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu
przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze
(t.j. Dz.U.2014.400).
Kandydaci będą poddani trzyetapowemu konkursowi, mającemu na celu sprawdzenie
wiedzy teoretycznej i praktycznej zgodnie z w/w rozporządzeniem.
IX. Klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 23.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE informuję, że:
Administratorem danych osobowych podanych przez kandydatów ubiegających
się o zatrudnienie jest Dyrektor Sądu Okręgowego w Rzeszowie, Pl. Śreniawitów 3,
35-959 Rzeszów, e-mail dyrektor@rzeszow.so.gov.pl. tel. 17 875 62 86.
Dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych,
Pl. Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów; adres e-mail: iod@rzeszow.so.gov.pl, tel. 17 875 62 24
Dane osobowe kandydatów przetwarzane będą w celu przeprowadzenia
i udokumentowania rekrutacji na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit b RODO,
ustawy z dnia 18.12.1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury
(t.j. Dz.U.2018.577 ze zm.),
ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2025.277 ze zm.),
rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17.01.2008 r. w sprawie
szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy
w sądzie i prokuraturze (t.j. Dz.U.2014.400).
Podanie danych w zakresie określonym w w/w aktach prawnych jest obowiązkowe
niepodanie danych skutkuje niedopuszczeniem do konkursu.
Podanie dodatkowych danych osobowych, tj. wykraczających poza zakres danych
osobowych wymienionych w w/w aktach prawnych, jest w pełni dobrowolne
i następuje na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby
rekrutacji.
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych
osobowych na podstawie przepisów prawa lub podmioty, które na podstawie zawartych
umów, świadczą usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności
usługi wsparcia i serwisu dla oprogramowania, w którym przetwarzane są dane
osobowe. Lista kandydatów (obejmująca imię i nazwisko) dopuszczonych do drugiego
etapu dostępna będzie na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej Sądu (Biuletyn
Informacji Publicznej), podobnie wynik konkursu, ze wskazaniem w szczególności
imienia i nazwiska kandydata zakwalifikowanego do zatrudnienia. Analogiczne dane
zawiera rezerwowa lista kandydatów, jeśli zostanie sporządzona. W związku
z obowiązkiem opublikowania przez Sąd list kandydatów w sposób opisany powyżej,
krąg odbiorców danych będzie nieograniczony.
Kandydat ma prawo do:
dostępu do treści swoich danych osobowych,
sprostowania swoich danych osobowych,
usunięcia swoich danych osobowych,
ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
przenoszenia danych,
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie
(cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli uzna, że przetwarzanie jego
danych narusza przepisy RODO (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Dane osobowe kandydatów, zgromadzone celem udokumentowania przebiegu
rekrutacji, będą przechowywane nie dłużej niż to jest konieczne, tj. zgodnie
z obowiązującym w jednostce rzeczowym wykazem akt na zasadach określonych
w przepisach ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (t.j. Dz.U.2020.164 ze zm.), przez okres 10 lat.
Po zakończeniu procedury rekrutacyjnej, dane osobowe zawarte w dokumentacji
przedstawionej przez kandydatów, którzy nie zostali zrekrutowani, będą
przechowywane przez okres 14 dni, zaś w przypadku osób, które zostaną
zakwalifikowane na listę rezerwową i wyrażają zgodę na przetwarzanie danych
osobowych w celu ewentualnych przyszłych rekrutacji wynikających z umieszczenia
kandydata na liście rezerwowej okres przetwarzania danych osobowych będzie
wydłużony do czasu przeprowadzenia następnego konkursu, maksymalnie do 1 roku,
po czym dane zostaną trwale usunięte.
W przypadku, gdy kandydat zostanie zatrudniony, dane osobowe będą przetwarzane
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i przechowywane nie dłużej niż to jest
konieczne, tj. zgodnie z obowiązującym w jednostce rzeczowym wykazem akt
na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U.2020.164 ze zm.).
Zgromadzone dane osobowe kandydatów nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Zgromadzone dane osobowe kandydatów nie będą przekazywane do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej.
X. Informacje inne
Informacje dot. zakwalifikowania kandydata do poszczególnych etapów konkursu
oraz termin i miejsce ich przeprowadzania zamieszczane będą na tablicy ogłoszeń
oraz na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Łańcucie: www.lancut.sr.gov.pl,
w zakładce oferty pracy.
Na w/w stronie zamieszczone są również wzory dokumentów, o których mowa
w pkt VI 4-9.
Kandydaci, którzy nie zostaną wybrani w drodze konkursu na w/w stanowisko i nie
wyrażą zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu umieszczenia na liście
rezerwowej - mogą odebrać dokumenty rekrutacyjne w ciągu 14 dni od dnia
zakończenia procedury konkursowej w Sądzie Rejonowym w Łańcucie, ul. Grunwaldzka
10, Samodzielna Sekcja Administracyjna - Sekretariat Prezesa, pokój nr 113.
Nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone po upływie zakreślonego
terminu.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE
NIP: 8132641148
REGON: 000324257
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Grunwaldzka 10, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jolanta Kurdziel
Nr telefonu: 172242323
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta