Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 lipca 2025 (poniedziałek)

Stanowisko urzędnicze ds. kancelaryjnych i obsługi administracyjnej gminnej komisji ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych - Luzino, pomorskie

Data dodania: 2025-06-30
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUZINIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja, prawo, pedagogika socjalna, praca socjalna

Numer oferty: StPr/25/1062

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Młyńska 7, 84-242 Luzino, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z Ośrodka, w tym prowadzenie "pocztowej książki nadawczej";
2. prowadzenie dziennika korespondencji wpływającej - także w systemie elektronicznym (ePUAP) zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku oraz wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem Kancelarii, w tym doręczanie pism podmiotom, o których mowa w art. 392 Kpa na elektroniczną skrzynkę podawczą;
3. otwieranie i zamykanie kasety metalowej na klucze dla pracowników do biur i innych pomieszczeń oraz kasety metalowej na klucze dla sprzątaczki, przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy Ośrodka;
4. prowadzenie ewidencji pobierania przez pracowników i zwrotu kluczy do biur i innych pomieszczeń Ośrodka;
5. prowadzenie ewidencji wyjść pracowników w godzinach służbowych;
6. zakup materiałów biurowych dla potrzeb pracowników Ośrodka zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i obowiązującego w Ośrodku Regulaminu zamówień publicznych;
7. prowadzenie rejestru pieczęci, ich kasowanie i zamawianie;
8. sporządzanie sprawozdań z zakresu realizowanych zadań, udzielanie osobom zgłaszającym się pełnej informacji o przysługujących im prawach i uprawnieniach z zakresu realizowanych zadań;
9. wykonywanie zadań określonych ustawą o Karcie Dużej Rodziny;
10. prowadzenie dokumentacji Gminnej Komisji ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Luzinie dalej zwanej komisją, w tym m.in. prowadzenie akt spraw toczących się przed komisją oraz sądem, rejestru korespondencji adresowanej do komisji, zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Jednolitym rzeczowym wykazem akt obowiązującymi w Ośrodku;
11. sporządzanie protokołów z posiedzenia Komisji;
12. prowadzenie i realizacja zadań wynikających z programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii;
13. opracowywanie projektów programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii na dany rok kalendarzowy, w tym z udziałem głównego księgowego, projektu wydatków dla realizacji zadań określonych w tymprogramie;
14. sporządzanie sprawozdań, bieżących informacji oraz raportów z realizacji programu, o którym mowa w pkt 11;
15. współpraca z instytucjami publicznymi, organami ścigania, stowarzyszeniami, organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami specjalizującymi się w działaniach na rzecz profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz na rzecz przeciwdziałania narkomanii;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja, prawo, pedagogika socjalna, praca socjalna

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. wykształcenie wyższe o kierunku: administracja, prawo, pedagogika, socjologia, praca socjalna;
5. minimum roczny staż pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym;
6. znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
7. umiejętność obsługi oprogramowania biurowego, w tym: elektronicznych urządzeń biurowych (ePUAP, e-Doręczenia, faks, kopiarka, skaner, itd.);
8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku;
9. nieposzlakowana opinia.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W LUZINIE
NIP: 5882096009
REGON: 192616410
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Młyńska 7, 84-242 Luzino, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 58 5065646 wew. 60
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem - list motywacyjny - własnoręcznie podpisany;
wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracylub inne dokumenty potwierdzające wymagany okres zatrudnienia;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy;
oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na tym stanowisku;
w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - dokument potwierdzający znajomość języka polskiego;
kandydaci niepełnosprawni, zamierzający skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku znalezienia się w gronie najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, są obowiązani do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Więcej informacji na BIP GOPS Luzino
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-07-01
Komentarze
Polityka Prywatności