Numer oferty: StPr/25/1136
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Korfantego 2, 45-077 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie procesu likwidacji zużytego lub zbędnego majątku KWP w Opolu,
- uczestniczenie w komisjach spisowych w ramach inwentaryzacji,
- prowadzenie postępowań zakupowych,
- obsługa zgłoszeń w systemie Helpdesk,
- zastępowanie sekretarki Wydziału.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 168 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 3] : organizacja własnego miejsca pracy.
[Umiejętność 2] : umiejętność rozwiązywania problemów i pracy zespołowej,
[Umiejętność 1] : biegła obsługa komputera, Microsoft Office
[Inne] : - Znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- znajomość przepisów gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W OPOLU
NIP: 7540003537
REGON: 531125704
Krótki opis działalności gospodarczej: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W OPOLU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Korfantego 2, 45-077 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jacek Bosy
Nr telefonu: 478642452
E-mail: teleinformatyka@op.policja.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail