Numer oferty: StPr/25/2217
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Nowy Targ 1, 50-141 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):
https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/81782/stanowisko-ds-budzetu-obslugi-finansowej-i-sprawozdawczosci
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
1. prowadzenie spraw związanych z budżetem Wydziału Lokali Mieszkalnych, w tym:
a) opracowywanie planu dochodów i wydatków
b) monitorowanie realizacji wykonania budżetu
c) przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w budżecie
2. obsługa finansowa Wydziału Lokali Mieszkalnych, w tym:
a) wprowadzanie do systemu EOF dokumentów finansowo-księgowych
b) rejestrowanie umów oraz rezerwacja środków finansowych w systemie SAP
c) sporządzanie informacji PIT-11 w związku z wypłaconymi odszkodowaniami na rzecz osób fizycznych
3. sprawozdawczość i analiza, w tym:
a) sporządzanie sprawozdań i analiz z wykonania budżetu
b) sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań Wydziału Lokali Mieszkalnych.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:
Miejsce pracy:
plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław.
Stanowisko pracy:
praca stacjonarna przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe (nie jest usytuowane przy budynku), podjazd do budynku, winda.
Przewidywany termin zatrudnienia:
III kwartał 2025 r.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu maju 2025 roku wyniósł poniżej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej osobiście w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego Wrocławia, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, pokój 136 lub za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw budżetu, obsługi finansowej i sprawozdawczości w nieprzekraczalnym terminie do 10 lipca 2025 r. do godziny 15:45 (decyduje data wpływu do Urzędu).
Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia), zaprosimy Cię do następnego etapu naboru, telefonicznie lub elektronicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy placu Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, naprzeciwko pokoju 144 lub 145.
Oferta pracy dostępna w sali E, A
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 30.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
4. wykształcenie: wyższe
5. znajomość ustawy o finansach publicznych
6. znajomość ustawy Kodeks cywilny
7. znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
8. znajomość uchwały nr XV/420/19 Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Wrocław na lata 2020-2025
9. znajomość uchwały nr XXII/601/20 Rady Miejskiej Wrocławia w sprawie zasad wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Wrocław
10. obsługa pakietu Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość systemu EOF
2. znajomość systemu SAP
3. samodzielność, dokładność, komunikatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność pracy w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI WROCŁAWIA
NIP: 8961003529
REGON: 001094670
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
2) kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
4) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga:
Należy złożyć wyłącznie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, bez załączania dokumentów dodatkowych, takich jak:
CV, kserokopii dowodu osobistego, kserokopii paszportu, kserokopii prawa jazdy i tym podobne.
Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU ORAZ WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ APLIKACJA, znajdziesz pod poniższym linkiem. (UWAGA! Link jest nieaktywny i należy go skopiować do przeglądarki internetowej):
https://bip.um.wroc.pl/oferta-pracy/81782/stanowisko-ds-budzetu-obslugi-finansowej-i-sprawozdawczosci
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta