Numer oferty: StPr/25/3095
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Realizacja projektów telemarketingowych w zakresie telefonicznego kontaktu z klientami. Obsługa klientów współpracujących ze Zleceniodawcą. Pozostałe czynności marketingowe.
Umowa zlecenie, wymiar czasu pracy 168 godzin miesięcznie.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w miesiącu: 168.0
Data rozpoczęcia: 18.07.2025
Data zakończenia: 18.07.2028
Wynagrodzenie brutto: od 30,50 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca na czas określony: 3 lata
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Teleinvention Contact Center - marka należąca do Lockus Sp. z o.o. to firma z polskim kapitałem dostarczająca na rynku nowoczesne rozwiązania Call i Contact Center. Wspieramy firmy o różnorodnym profilu i zasięgu działania. Najcenniejszą rekomendacją dla naszych starań jest wieloletnie zaufanie naszych Klientów. TECHNOLOGIA I LUDZIE TO NASZA SIŁA.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Kinga Kowaliszyn
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie sala 120