Numer oferty: StPr/25/1675
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie spraw administracyjnych oddziału.
2.Przygotowanie dokumentacji do kontroli oraz uczestniczenie w kontrolach.
3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia zamówień publicznych oraz udział w procesie udzielania zamówień publicznych dla zadań realizowanych przez komórki organizacyjne Departamentu IT;
4.Czynny i aktywny udział w procesie realizacji umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych jaki i poza ustawą;
5.Sporządzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udostępnienie informacji publicznej w zakresie realizowanych zadań.
6.Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień niezbędnych do projektowania budżetu.
7.Prowadzenie ewidencji wydatków dokonywanych przez Oddział w ramach realizacji planu finansowego.
8.Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania przydzielonego poszczególnym jednostkom organizacyjnym w oparciu o elektroniczną kartotekę środków trwałych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: analityk systemów teleinformatycznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Główny specjalista w Departamencie IT Oddział Obsługi i Eksploatacji Systemów informatycznych.
Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1)spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
3)co najmniej 4 letni staż pracy,
4)znajomość obowiązujących aktów prawnych:
a)ustawy o samorządzie województwa,
b)ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
c)ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
d)ustawy o dostępnie do informacji publicznej,
e)ustawy o finansach publicznych,
f)Statut Województwa Świętokrzyskiego ;
5)znajomość zagadnień z zakresu Polityki Cyberbezpieczeństwa RP zweryfikowana podczas rozmowy.
Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
Wykształcenie wyższe w jednym z następujących zakresów: finanse, administracja, kontrola, zamówienia publiczne.
1.Prowadzenie spraw administracyjnych oddziału.
2.Przygotowanie dokumentacji do kontroli oraz uczestniczenie w kontrolach.
3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia zamówień publicznych oraz udział w procesie udzielania zamówień publicznych dla zadań realizowanych przez komórki organizacyjne Departamentu IT;
4.Czynny i aktywny udział w procesie realizacji umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych jaki i poza ustawą;
5.Sporządzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udostępnienie informacji publicznej w zakresie realizowanych zadań.
6.Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień niezbędnych do projektowania budżetu.
7.Prowadzenie ewidencji wydatków dokonywanych przez Oddział w ramach realizacji planu finansowego.
8.Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania przydzielonego poszczególnym jednostkom organizacyjnym w oparciu o elektroniczną kartotekę środków trwałych.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1.Praca w siedzibie pracodawcy, Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3.
2.Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.
3.Na stanowisku pracy wymagana jest:
a)odporność na stres,
b)umiejętność: pracy w zespole, pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia, interpretacji przepisów prawa,
c)obowiązkowość i odpowiedzialność,
d)samodzielność i zaangażowanie w realizacji powierzonych działań,
e)komunikatywność,
f)znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office i obsługi urządzeń biurowych.
Wymagane dokumenty :
1.List motywacyjny i CV.
2.Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3.Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do (dokument umowy o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia).
4.Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.
Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce NABORY/KONKURSY NABORY W URZĘDZIE MARSZAŁKOWSKIM WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE:
5.Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6.Klauzula informacyjna (art. 13 RODO).
7.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
8.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
9.Lista sprawdzająca.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) lub adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone
w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
Dodatkowe informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%. W związku z powyższym nie ma zastosowania zasada pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym określona w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
NIP: 9591293724
REGON: 291019005
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalność publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewelina Janda-Wnuk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - ePUAP. e Doręczenia
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
1)składać w zamkniętych kopertach do dnia 10 lipca 2025 r. do godz. 15.30 w Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
(budynek C2) al. IX Wieków Kielc 3,25-516 Kielce
2)przesłać pocztą do dnia 10 lipca 2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu)na adres:
Departament Organizacyjny i Kadr (Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego) Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego al. IX Wieków Kielc 3,25-516 Kielce
3)przesłać na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 10 lipca 2025 r. do godz. 15.30 AE:PL-57494-35550-GDUUU-22
4)przesłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 10 lipca 2025 r. do godz. 15.30
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
/3h680wewfh/SkrytkaESP z dopiskiem:
Dotyczy naboru Nr 049.IT.5.2025 na stanowisko głównego specjalisty w Departamencie IT
Dodatkowe informacje pod nr tel. 41 395 16 58