Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 04 lipca 2025 (piątek)

Specjalista w dziale administracyjno-gospodarczym - Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-06-27
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Pracodawca: Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0697

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Bałtycka 37A, 10-144 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg inwentarzowych, ewidencji i dokumentacji zgodnie z przepisami prawa, a także zarządzeniami klasyfikacją obowiązującą w ZSEiT;
Administrowanie, znakowanie, zabezpieczanie majątku ruchomego i nieruchomego;
Obsługa urządzeń poligraficznych na potrzeby szkoły;
Wspólnie z innymi pracownikami opracowywanie budżetu i planu wydatków;
Planowanie czasu pracy woźnych karty ewidencji czasu pracy;
Dokonywanie zakupów na potrzeby szkoły i rozliczanie zgodnie z PZP i wewnętrznymi regulacjami;
Prowadzenie dokumentacji związanej z pracą środków transportowych ZSEiT;
Ewidencja zakupionych środków BHP
Godziny pracy: 7-15
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 08.07.2025
Data zakończenia: 08.10.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie 5000 zł brutto + dodatki, pierwsza umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • **Obsługa komputera

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 2-letni staż na podobny stanowisku;
2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości budżetowej;
3) dobra znajomość obsługi komputera, programów informatycznych m.in. Microsoft Office Word, Excel oraz urządzeń biurowych;
4) znajomość internetowych systemów zarządzania Mdok oraz KSAT2000i;
5) umiejętność redagowania pism i szybkiego pisania na klawiaturze;
6) znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów: księgowo-oświatowych, o finansach publicznych, rachunkowości budżetowej i VAT oraz umiejętność prawidłowego ich stosowania.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych
NIP: 7391017734
REGON: 000678618
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bałtycka 37A, 10-144 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Mariusz Drożdż
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Prosimy o składanie ofert pracy dopiero po zapoznaniu się z dokumentem ogłoszenia konkursu zamieszczonego na stronie
http://zseitolsztyn.biposwiata.pl/wiadomosci/2/lista/komunikaty
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
1) list motywacyjny;
2) Curriculum Vitae życiorys zawodowy (z dopiskiem RODO o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji);
3) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do oferty naboru);
4) dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje
i umiejętności, świadectwa pracy;
5) ukończone kursy i szkolenia;
6) wypełnione oświadczenia o niekaralności (załącznik nr 2 do oferty naboru);
7) podpisana informacja o ochronie danych osobowych oraz
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych na potrzeby postępowania związanego z procesem rekrutacji (załącznik nr 3 do oferty naboru).
KAŻDY ZE SKŁADANYCH DOKUMENTÓW MUSI BYĆ OPATRZONY
WŁASNORĘCZNYM PODPISEM

opublikowano: 2025-06-30
Komentarze
Polityka Prywatności