Numer oferty: StPr/25/1122
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 39-332 Tuszów Narodowy 402, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Realizacja strategii sprzedażowej na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych;
Pozyskiwanie nowych klientów i prowadzenie negocjacji handlowych;
Przygotowywanie ofert handlowych, raportów, kalkulacji;
Osiąganie założonych celów sprzedażowych;
Wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy na rynkach zagranicznych;
Kreowanie wysokiego poziomu opieki nad zbudowanym portfelem klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych;
Reprezentacji firmy na zagranicznych targach branżowych;
Współpraca z działem produkcyjnym oraz logistycznym.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 10 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Wysokość wynagrodzenia jest uzależniona od umiejętności praktycznych i doświadczenia.
Pracodawca oferuje: umowę o pracę na pełny etat, możliwość ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Zaawansowana znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację na poziomie biznesowym;
Minimum trzy lata doświadczenia w sprzedaży zagranicznej, praca z dystrybutorami oraz uczestnictwo w targach międzynarodowych;
Gotowość do wyjazdów służbowych (targi, spotkania z klientami w Polsce i za granicą);
Silne umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne i negocjacyjne;
Kreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy;
Długoterminowe zaangażowanie w organizację;
Łatwość nawiązywania kontaktów handlowych;
Wysoka kultura osobista;
Sprawne poruszanie się w Excel i Powerpoint;
Zdolności prezentacyjne, szczególnie w zakresie przedstawiania produktowej oferty handlowej;
Mile widziane doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi sieciami (supermarkety/drogerie);
Mile widziana znajomość branży kosmetycznej lub meblarskiej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Dobry Stolarz Gąska Spółka Jawna
NIP: 8171815865
REGON: 83046090500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 39-332 Tuszów Narodowy 402, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 17 7743706
E-mail: agnieszka.gaska@miacalnea.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres agnieszka.gaska@miacalnea.pl lub kontakt telefoniczny: 17 7743706
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail