Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 21 lipca 2025 (poniedziałek)

Podinspektor/inspektor/główny specjalista ds. zamówień publicznych - Reguły, mazowieckie

Data dodania: 2025-06-27
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0636

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi na roboty, usługi i dostawy realizowanymi zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych (Pzp) i Regulaminem Zamówień Publicznych,
2) przygotowywanie umów o zamówienie publiczne,
3) udział w pracach Komisji Przetargowej,
4) prowadzenie pełnej ewidencji prowadzonych postępowań i rejestrów,
5) sporządzanie protokołów postępowań o udzielnie zamówień publicznych,
6) sporządzanie sprawozdań (z wyłączeniem księgowo - budżetowych) przewidzianych ustawą Pzp i Regulaminem Zamówień Publicznych,
7) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w równoważnym systemie czasu pracy. Praca na podstawie umowy na czas określony do 6 miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Pracodawca wypłaca dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe (staż pracy nie jest wymagany) lub wykształcenie średnie i minimum 3 lata stażu pracy.
Wymagana pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie na stanowisku dot. zamówień publicznych,
2) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
3) zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, rzetelność, obowiązkowość i dokładność, terminowość, odporność na stres i pracę pod presją czasu,
4) umiejętności analityczne, pracy w zespole, komunikatywność, otwartość na zmiany i poszerzanie wiedzy, wysoka kultura osobista,
5) kompetencje cyfrowe - dobra obsługa komputera oraz oprogramowania komputerowego - edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, oprogramowanie obiegu dokumentów, systemy związane z obsługą elektronicznych zamówień publicznych (np. e-Zamówienia), znajomość nomenklatury i przepisów związanych z dokumentami elektronicznymi i podpisami elektronicznymi oraz narzędzi związanych z ich obsługą,
6) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
NIP: 5341338300
REGON: 000541753
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: DOROTA CHALIMONIUK
Nr telefonu: 223509138
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem,
3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu),
4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (świadectwo ukończenia szkoły lub dyplom ukończenia studiów wyższych),
5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oryginał kwestionariusza osobowego,
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Dodatkowe informacje o naborze oraz możliwość aplikowania online dostępna pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110222025,p184269208

opublikowano: 2025-06-27
Komentarze
Polityka Prywatności