Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 07 lipca 2025 (poniedziałek)

Stanowisko ds.przygotowania i realizacji inwestycji - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2025-06-27
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1260

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Architektury, Inwestycji i Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Chełm – zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Architektury, Inwestycji i Funduszy Europejskich Urzędu Miasta Chełm. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej. Terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 18.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca na czas określony : od 18 lipca z możliwością przedłużenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresu
  • znajomość: zagadnień prawnych dot. zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy o finansach publicznych
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz samodyscyplina na stanowisku pracy
  • Biegła znajomość pakietu Office
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Mile widziana znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych oraz umiejętność kosztorysowania i kalkulacji ceny

Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie: wyższe.



Wymagania dodatkowe:

1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,

4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,

5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

6) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

7) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

8) znajomość ustawy prawo budowlane,

9) znajomość ustawy o drogach publicznych,

10) znajomość ustawy o finansach publicznych,

11) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,

12) znajomość obowiązujących norm i branżowych warunków technicznych,

13) umiejętność kosztorysowania i kalkulacji ceny,

14) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,

15) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.

Pełna treść ogłoszenia https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14240

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Barbara Zając
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
7) referencje (kserokopia),
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-06-27
Komentarze
Polityka Prywatności