Numer oferty: StPr/25/1356
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: ZIMOWA 5, 20-337 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Organizowanie i kontrolowanie nadzoru realizacji zadań inwestycyjnych. Organizowanie i kontrolowanie nadzoru nad robotami remontowymi zgodnie z Regulaminem organizowania i przeprowadzania przetargów obowiązujących w Spółdzielni.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 27.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 do 8 700 PLN
Opis wynagrodzenia: łącznie wynagrodzenie zasadnicze+dodatki w stałej m-cznie kwocie. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych uprawnień i umiejętności
godziny pracy: poniedziałek-środa 7-15; czwartek 7-17 piątek 7-13
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali inżynierowie budownictwa
Uprawnienia:
- Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: Budownictwo ogólne
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
- średnie zawodowe 4-letnie, techniczne, kierunek: Budownictwo
Inne wymagania: znajomość kosztorysowania robót budowlanych
UPRAWNIENIA budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
mile widziane doświadczenie z spółdzielczości mieszkaniowej;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PRACOWNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOLEJARZ"
NIP: 7120102681
REGON: 000486528
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: NADBYSTRZYCKA 11, 20-618 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Elżbieta Maj
E-mail: psm@kolejarz.lublin.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: preferowane CV na adres mailowy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail