Numer oferty: StPr/25/0243
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Słowackiego 72A, 96-200 Rawa Mazowiecka, powiat: rawski, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Kampania przychodząca polegająca na obsłudze klientów jednego z wiodących Banków w Polsce (infolinia, brak sprzedaży).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie w ramach umowy o prace 4666 zł +prowizja
Wynagrodzenie w ramach umowy zlecenia w wysokości 30,50 zł brutto/h.+ prowizja.
Ofertowane zatrudnienie na umowę pracę - ale dla osób chętnych wystęouje możliwość zatrudniania na umowę zlecenie.
Godziny pracy: 8/16, 11.30/19.30.
Prośba aby osoby zainteresowane pracą w pierwszej kolejności skontaktowały się z P. Marzeną Mirowską pod numerem telefonu 506 090 285.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: doradca klienta
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie minimum średnie.
Mile widziane doświadczenie zawoodwe.
Wymagana dobra dykcja oraz obsługa kumputera.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: CONTACT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5223015604
REGON: 14722422800000
Adres www: www.contactcenter.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Stawki 2A, 00-193 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Mirowska
Nr telefonu: 506 090 285
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon