Numer oferty: StPr/25/0348
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kazimierza Pułaskiego 14, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Pomoc w przygotowywaniu projektów decyzji administracyjnych , umów cywilno-prawnych i innych pism urzędowych.
2.Pomoc przy prowadzeniu postępowań windykacyjnych.
3. Wsparcie w bieżących sprawach prawno-administracyjnych Urzędu.
4. Pomoc przy tworzeniu procedur w obszarze kontroli przeprowadzanych przez Urząd w podmiotach korzystających z form pomocy z zakresu prawidłowości realizacji zawartych umów i wydatkowania środków zgodnie z ich przeznaczeniem.
5. Obsługa programów komputerowych ( w szczególności MICROSOFT OFFICE WORD, EXCEL) oraz systemu Syriusz.
Umowa na okres próbny 3 miesiące, praca w godzianch 07:00-15:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
Data zakończenia: 30.09.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze, umiejętność interpretacji przepisów prawnych, biegła obsługa komputera - umiejetność obsługi programów MsOffice, 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy
NIP: 6151790977
REGON: 230881985
Adres www: www.pup.zgorzelec.ibip.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kazimierza Pułaskiego 14, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sylwia Stępień
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście