Data dodania: 2025-06-26
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Pracodawca: POLIMEX BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja i pokrewne
Numer oferty: StPr/25/1043
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 84-210 Osieki Lęborskie, powiat: wejherowski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych projektu budowlanego;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja i pokrewne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe - administracja (i pokrewne)
- min. 3 miesiące doświadczenia
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POLIMEX BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8212645183
REGON: 36327278600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: TERESPOLSKA 12, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 506-289-030
E-mail: rekrutacja@polimex.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail