Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 lipca 2025 (piątek)

Kierownik działu promocji k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-06-26
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Filharmonia Narodowa
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/07242

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Jasna 5, 00-007 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • tworzenie strategii i planów komunikacji marketingowej FN (długoterminowych i dla wybranych projektów),
• zarządzanie zespołem Działu Promocji,
• planowanie i nadzór nad realizacją budżetu działu,
• współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej FN,
• koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych,
• współpraca przy tworzeniu treści audiowizualnych na potrzeby FN,
• analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych i komunikacyjnych FN oraz planowanie (wspólnie z Działem Łączności ze Słuchaczami i Obsługi Imprez) optymalizacji tych działań,
• przygotowanie i przedstawienie rekomendacji dotyczących kierunku komunikacji zewnętrznej
i wewnętrznej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 18.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 9 730 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu reklamy / promocji / public relations
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Kierownik działu reklamy / promocji / public relations (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office
  • umiejętności związane z marketingiem i reklamą

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia zawodowego na kierowniczym stanowisku, umiejętności tworzenia tekstów formalnych i marketingowych, dobra organizacji pracy, dyspozycyjność, umiejętności priorytetyzacji zadań, umiejętności koordynowania i prowadzenia projektów, umiejętności tworzenia strategii marketingowej, gotowość do pracy pod presją czasu, bardzo dobra komunikacja, komunikatywna znajomość języka angielskiego.


DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Filharmonia Narodowa
NIP: 5250009743
REGON: 000278534
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jasna 5, 00-007 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Grażyna Brunka
E-mail: gbrunka@filharmonia.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2025-06-26
Komentarze
Polityka Prywatności