Numer oferty: StPr/25/0631
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) sporządzanie list płac dla pracowników urzędu, osób wykonujących zadania zlecone, z tytułu umów zleceń, umów o dzieło oraz innych umów cywilno-prawnych, diet radnych i sołtysów, stypendiów sportowych,
2) naliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich oraz innych wynikających ze stosunku pracy oraz innych umów,
3) przygotowywanie przelewów bankowych w zakresie wynagrodzeń oraz innych zobowiązań pracowniczych i pracodawcy, w tym rozliczenia z Urzędem Skarbowym, ZUS, PZU,
4) naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,
5) naliczanie i rozliczanie składek PPK,
6) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych,
7) sporządzanie i przesyłanie deklaracji do ZUS i US,
8) sporządzanie list wypłat dla pracowników z ZFŚS,
9) obliczanie wynagrodzeń dla celów emerytalno-rentowych i ustalenia kapitału początkowego pracowników urzędu,
10) dekretowanie oraz prowadzenie ewidencji księgowej list płac,
11) współpraca ze stanowiskiem kadrowym w zakresie zmian kadrowo-płacowych,
12) wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta i Kierownika Referatu na zasadach określonych w Kodeksie pracy.
1) systematyczne wykonywanie prac administracyjno-biurowych,
2) opracowywanie w oparciu o istniejące potrzeby rocznych planów remontów, inwestycji w zakresie sieci wodociągowych, stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacji sanitarnej oraz przepompowni, w tym współdziałanie w zapewnianiu środków niezbędnych do ich realizacji,
3) przygotowywanie materiałów przetargowych, zleceń i umów na planowane budowy, przebudowy, remonty i modernizacje, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
4) przygotowywanie umów i aneksów na roboty inwestycyjne i remonty z zakresu sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej,
5) nadzór i kontrola przebiegu realizacji robót budowlanych, udział w odbiorach,
6) i inne.
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w równoważnym systemie czasu pracy. Praca na podstawie umowy na czas określony do 6 miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Pracodawca wypłaca dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- średnie i minimum 3 lata stażu pracy, lub wykształcenie wyższe (staż pracy nie jest wymagany). Wymagana znajomość przepisów z zakresu zasad rachunkowości, w szczególności: ustawy o rachunkowości, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość obsługi komputera,
2) znajomość programu PŁATNIK,
3) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
4) zaangażowanie w wykonywaną pracę, rzetelność, obowiązkowość i dokładność,
5) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
NIP: 5341338300
REGON: 000541753
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: DOROTA CHALIMONIUK
Nr telefonu: 223509138
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) życiorys curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem,
3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenie z zakładu pracy, jeżeli kandydat pozostaje w zatrudnieniu),
4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych),
5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oryginał kwestionariusza osobowego,
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Dodatkowe informacje o naborze oraz możliwość aplikowania online dostępna pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110202025,p1435719069