Numer oferty: StPr/25/0331
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wyspiańskiego 35 C, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków na w/w stanowisku:
1.Sprawowanie oraz ponoszenie pełnej odpowiedzialność za nadzór, kontrolę i koordynację pracy podległego pionu zgodnie ze schematem organizacyjnym Spółki,
2.Podejmowanie decyzji w sprawach należących do właściwości podległego pionu,
3.Kontrolowanie oraz zapewnienie prawidłowego oraz terminowego wykonywania zadań przez podległy pion,
4.Podejmowanie działań w celu usprawnienia organizacji, metod i form pracy podległego pionu,
5.Akceptowanie pism w ramach posiadanych pełnomocnictw,
6.Akceptowanie projektów dokumentów i odpowiedzi na pisma wpływające do realizacji przez podległy pion,
7.Kontrolowanie działań w zakresie przygotowania projektów uchwał regulujących gospodarkę mieszkaniową zgodnie ze specyfiką podległego pionu,
8.Nadzorowanie sporządzanych sprawozdań wynikających z przepisów prawa miejscowego w podległym pionie,
9.Reprezentowanie Spółki na zewnątrz, podejmowanie decyzji w zakresie działalności i zarządzania Spółki
w ramach pełnomocnictwa udzielonego przez Prezesa Zarządu,
10.Współdziałanie w tworzeniu planów finansowych Spółki oraz wprowadzaniu do niego zmian,
11.Dokonywanie okresowych ocen pracy oraz nadzór nad efektywnym wykorzystaniem czasu pracy przez pracowników podległego pionu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 26.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 13 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: dyrektor techniczny
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, techniczne
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, zarządzanie,finanse,ekonomia i kierunki techniczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie:wyższe lub techniczne o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na danym stanowisku pracy
kierunek/specjalność:preferowane kierunki: prawo, zarzadzanie, finanse, ekonomia i kierunki techniczne o specjalności budownictwo lub pokrewne).
doświadczenie zawodowe minimum 5 letni staż pracy zawodowej, w tym na stanowisku kierowniczym minimum 2 lata
umiejętności - uprawnienia
znajomość języka obcego
dodatkowe:znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania powierzonych obowiązków na stanowisku pracy
1. Doświadczenie w samodzielnym wykonywaniu powierzonych zadań.
2. Umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy.
3. Umiejętność pracy pod presją czasu.
4. Wielozadaniowość oraz szybkość działania
6. Dyspozycyjność.
7.Obowiązkowość, odpowiedzialność i rzetelność.
8. Komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji.
9.Umiejętność praktycznej interpretacji przepisów.
10. Obsługa urządzeń biurowych oraz komputera, w tym pakietu MS Office.
Praca w godzinach:
od 7:00 do 15:00 i od 8:00 do 16:00
Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikaycjną: ul. Wyspiańskiego 35C, 72-600 Świnoujście
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: TBS Lokum Sp. z o.o. (dawny ZGM Sp. z o.o.)
NIP: 8551600639
REGON: 386684858
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wyspiańskiego 35 C, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Karolina Bramowicz
E-mail: kadry@tbslokum.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. CV i list motywacyjny zawierające dane osobowe, o których mowa w art.221 § 1 Kodeksu pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji, adres e-mail), informacje o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia - należy opatrzyć własnoręcznym podpisem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Dyrektor ds. inwestycji. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałam/Zapoznałem się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
2. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę (druk na stronie internetowej TBS Lokum).
3. Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu).
5. Kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach.
6. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk na stronie internetowej TBS Lokum).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 31.07.2025 r.
do godziny 1500 w Sekretariacie siedziby TBS Lokum Sp. z o.o. przy ul. Wyspiańskiego 35C (I piętro, pokój 219) z dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko pracy Dyrektor ds. inwestycji albo:
1. przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@tbslokum.pl albo
2. przesłać na adres siedziby spółki: TBS Lokum Sp. z o.o. w Świnoujściu,
ul. Wyspiańskiego 35C, 72-600 Świnoujście.
1. Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem.
2. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
3. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem
na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
4. Oferty niekompletne, które nie spełniają wymagań niezbędnych określonych
ww. ogłoszeniu lub złożone powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.
5. Prezes Zarządu TBS Lokum sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami oraz unieważnienia naboru bez podania przyczyny (nabór może zostać przerwany na każdym etapie, a kandydaci nie otrzymają informacji o przyczynach takiej decyzji).
6. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą e-mail
o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
7. Złożone dokumenty osób, które nie zostaną zatrudnione zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.
8. Dodatkowe informacje można uzyskać:
a) nr telefonu: (91) 321 22 80 wew. 56 (Kadry)
b) e-mail: kadry@tbslokum.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail