Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 07 lipca 2025 (poniedziałek)

Stanowisko ds. realizacji zadań edukatora projektu klub rozwoju cyfrowego - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2025-06-26
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1256

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Realizacja zadań edukatora projektu ,,Chełmski Klub Rozwoju Cyfrowego". Pomoc uczestnikom w uczeniu się przez działanie, wymianę doświadczeń i zastosowanie wiedzy i umiejętności w praktyce oraz zapewnienie dostępu do wsparcia projektowego poza siedzibą klubu. Dobieranie treści i formy zajęć do specyfiki grup i potrzeb uczestników. Zaspakajanie potrzeb cyfrowych uczestników w zakresie wybranych umiejętności przydatnych w życiu prywatnym oraz zawodowym. Realizacja oferty Klubu Rozwoju Cyfrowego (prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych podnoszących kompetencje cyfrowe). Prowadzenie dokumentacji szkoleń, spotkań i warsztatów, niezbędnych do sprawozdawczości do Instytucji Pośredniczącej. Systematyczne podnoszenie własnej wiedzy, uczestnictwo w szkoleniach i spotkaniach sieciujących.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.75
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30.0
Data rozpoczęcia: 18.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca na czas określony : od 18 lipca z możliwością przedłużenia. Indywidualny harmonogram pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • Kreatywne podejście do zadań oraz elastyczność w rozwiązywaniu problemów
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
  • Biegła znajomość pakietu Office
  • znajomość zagadnień prawnych dot. oprogramowania informatycznego w administracji publicznej oraz świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Mile widziane: kompetencje cyfrowe na poziomie co najmniej średniozaawansowanym, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu kompetencji cyfrowych oraz umiejętności wykorzystania technologii cyfrowych do skutecznego przekazywania wiedzy oraz inspirowania do jej zgłębiania.

Pełna treść ogłoszenia: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14230

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Barbara Zając
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty
1) życiorys (CV),

2) list motywacyjny,

3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),

4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),

6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,

7) referencje (kserokopia opcjonalnie),

8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,

9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),

13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.



Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-06-26
Komentarze
Polityka Prywatności