Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 18 lipca 2025 (piątek)

Podinspektor/inspektor ds. postępowań meldunkowych i rejestru wyborców w oddziale postępowań meldunkowych i rejestru wyborców w wydziale spraw obywatelskich i komunikacji w departamencie organizacji urzędu i obsługi mieszkańców. - Łódź, łódzkie

Data dodania: 2025-06-26
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Pracodawca: URZĄD MIASTA ŁODZI
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/2193

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Smugowa 26a, 91-433 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zgodnie z ogłoszeniem o naborze: https://bip.uml.lodz.pl/uploads/tx_edgeregisters/541678/15204/BZK_nabor_117_20250625.pdf


- umowa o pracę na czas określony, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 08.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie uzależnione jest od posiadanych kwalifikacji, stażu pracy i/lub doświadczenia zawodowego kandydata.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • biegła obsługa komputera i obsługa internetu

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie: minimum średnie
- na stanowisko podinspektora z wykształceniem średnim wymagany jest minimum 3-letni staż pracy, na stanowisko podinspektora z wykształceniem wyższym staż pracy nie jest wymagany, na stanowisko inspektora z wykształceniem średnim wymagany jest minimum 5-letni staż pracy, na stanowisko inspektora z wykształceniem wyższym wymagany jest minimum 3-letni staż pracy

Pozostałe wymagania: https://bip.uml.lodz.pl/uploads/tx_edgeregisters/541678/15204/BZK_nabor_117_20250625.pdf

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA ŁODZI
NIP: 7252072586
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Wybór-Sygidus
Nr telefonu: 422726306
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: zgodnie z ogłoszeniem o naborze:
https://bip.uml.lodz.pl/uploads/tx_edgeregisters/541678/15204/BZK_nabor_117_20250625.pdf

Dodatkowe informacje dotyczące aplikowania:
W wersji papierowej osobiście w Łódzkim Centrum Kontaktu z Mieszkańcami, ul. Piotrkowska 110 (wejście od Pasażu Schillera) bądź za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Łodzi, Wydział Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami, ul. Piotrkowska 110, 90-926 Łódź; w zamkniętej kopercie z podaniem imienia, nazwiska, adresu zwrotnego oraz dopiskiem: Nabór w Urzędzie Miasta Łodzi nr 117/DOM-SOK.VI/5/VI/2025 lub w wersji elektronicznej z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP - NABÓR PRACOWNIKA - ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W NABORZE KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA ŁODZI. Należy pamiętać, iż decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Dokumenty doręczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-06-26
Komentarze
Polityka Prywatności