Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 07 lipca 2025 (poniedziałek)

Zastępca kierownika wydziału geodezji, kartografii i katastru - Nowy Dwór Gdański, pomorskie

Data dodania: 2025-06-25
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0523

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Treść ogłoszenia znajduje się na stronie
https://www.bip.nowydworgdanski.pl/198,praca-w-urzedzie

STAROSTA NOWODWORSKI
ogłasza trzeci nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Zastępca Kierownika Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru
w Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23.

Określenie stanowiska urzędniczego:
1. Stanowisko: Zastępca Kierownika Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Stanowisko
ds. gospodarowania nieruchomościami powiatowymi i Skarbu Państwa- 1 miejsce- 1 etat.
2. Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umową na czas określony.

Zakres zadań podstawowych wykonywanych na stanowisku, między innymi:
1) nadzór nad realizacją zadań z zakresu gospodarowania nieruchomościami powiatowymi i Skarbu Państwa;
2) tworzenie zasobu nieruchomości Powiatu i Skarbu Państwa;
3) prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania nieruchomościami, w szczególności dotyczących:
a) zbywania nieruchomości z zasobu Powiatu lub Skarbu Państwa,
b) wywłaszczania nieruchomości i zwrotu wywłaszczonych nieruchomości,
c) ustalania odszkodowań za zajęcie nieruchomości pod drogi publiczne,
d) przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
e) regulowania stanów prawnych nieruchomości powiatowych i Skarbu Państwa,
f) zwrotu działek gruntu w związku z przekazaniem gospodarstwa rolnego na rzecz Państwa,
g) przekazywania nieruchomości w dzierżawę, najem i użytkowanie,
h) oddawania nieruchomości w trwały zarząd jednostkom organizacyjnym, wygaszania trwałego
zarządu oraz przejmowania zbędnych nieruchomości do zasobu,
i) wydawania decyzji zezwalających na czasowe zajęcie nieruchomości w celu zakładania
elementów trakcji, znaków, sygnałów drogowych oraz urządzania ciągów pieszych,
j) przejęcia z mocy prawa trwałego zarządu nad nieruchomościami pokrytymi wodami płynącymi oraz wodami morskimi,
4) zapewnienie zgodności działań i dokumentacji z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi Starostwa;
5) sporządzanie i przekazywanie sprawozdań statystycznych z zakresu gospodarowania nieruchomościami powiatowymi i Skarbu Państwa, przekazywanie ich do właściwych organów
i instytucji;
6) organizacja przetargów na sprzedaż, dzierżawę i najem nieruchomości stanowiących własność Powiatu lub Skarbu Państwa;
7) przygotowywanie zezwoleń na zakładanie i przeprowadzanie na nieruchomościach stanowiących własność Powiatu lub Skarbu Państwa ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń służących
do przesyłania płynów, pary, gazów i energii elektrycznej oraz łączności publicznej i sygnalizacji, a także innych podziemnych, naziemnych lub nadziemnych obiektów i urządzeń niezbędnych
do korzystania z tych przewodów i urządzeń, jeżeli właściciel lub użytkownik wieczysty nie wyraził na to zgody;
8) kontrola nieruchomości wydzierżawionych oraz nadzór nad realizacją zapisów umownych;
9) nadzór nad pracą zespołu ds. gospodarki nieruchomościami.

Warunki pracy:
1) praca w pomieszczeniu biurowym na I piętrze (z windą) w siedzibie Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28 B;
2) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
3) obsługa urządzeń biurowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 14.07.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 do 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto+ dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania konieczne:
1) wykształcenie wyższe o specjalności z zakresu gospodarki nieruchomościami, gospodarki
przestrzennej, prawa lub administracji;
2) co najmniej 3 letni staż pracy, w tym co najmniej 2 letni staż pracy w urzędach administracji
rządowej lub organach jednostek samorządu terytorialnego;
3) znajomość funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów z zakresu gospodarowania
nieruchomościami powiatowymi i Skarbu Państwa;
4) zdolność interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów;
5) znajomość ustaw:
a) ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
b) ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo
własności nieruchomości,
c) ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. o Krajowym Zasobie Nieruchomości,
d) ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
e) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
6) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo krajów unii Europejskiej lub innych państw, których
obywatelom przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
7) korzystanie z pełni praw publicznych;
8) pełna zdolność do czynności prawnych;
9) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej oraz zdolności analityczne;
11) nieposzlakowana opinia;
12) stan zdrowia pozwalający na pracę na wyżej wymienionym stanowisku;
13) posiadanie prawa jazdy kategorii B.

Wymagania dodatkowe:
1) znajomość obsługi systemów informatycznych (środowisko Windows, Pakiet MS Office);
2) wiedza z zakresu zasad i metod szacowania wartości nieruchomości;
3) umiejętność redagowania pism urzędowych oraz decyzji administracyjnych zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa;
4) odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność;
5) wysoka kultura osobista i życzliwość w kontaktach interpersonalnych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
NIP: 5791787021
REGON: 170753638
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów:
1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany przez kandydata.
2. CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje
zawodowe oraz przebieg dotychczasowej pracy zawodowej własnoręcznie podpisane przez kandydata.
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i umiejętności (dokumenty uwierzytelnione* przez kandydata).
4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych.
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na ww. stanowisku.
10. Potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia.
11. Dobrowolnie kopia dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności (w przypadku
posiadania, uwierzytelnione* przez kandydata).
*Dokument uwierzytelniony oznacza zapis Za zgodność z oryginałem, data uwierzytelnienia i własnoręczny podpis.
6. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na ww. stanowisku.
10. Potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną na druku stanowiącym załącznik do ogłoszenia.
11. Dobrowolnie kopia dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności (w przypadku posiadania, uwierzytelnione* przez kandydata).
*Dokument uwierzytelniony oznacza zapis Za zgodność z oryginałem, data uwierzytelnienia i własnoręczny podpis.

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Trzeci nabór na stanowisko Zastępca Kierownika Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w terminie do dnia 7 lipca 2025 r. w sekretariacie pokój nr 20 w Starostwie Powiatowym
w Nowym Dworze Gdańskim ul. gen. Władysława Sikorskiego 23 do godz. 10:00. W przypadku, gdy dokumenty rekrutacyjne zostaną wysłane drogą pocztową na ww. adres, za datę złożenia uważa się datę wpływu do Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim po wyżej określonym
terminie nie będą rozpatrywane, dokumenty zostaną zniszczone w sposób uniemożliwiający ich odtworzenie.

W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany jest do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
z Krajowego Rejestru Karnego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Gdańskim
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych w miesiącu maju
2025 r. wynosił powyżej 6 %.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
/www.bip.nowydworgdanski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 23.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 7 lipca 2025r., Godziny : do 10:00

opublikowano: 2025-06-25
ostatnia aktualizacja: 2025-06-30
Komentarze
Polityka Prywatności