Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 czerwca 2025 (poniedziałek)

Podinspektor ds. finansowych - Braniewo, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-06-25
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Pracodawca: Urząd Miasta w Braniewie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowane kierunki: administracja, finanse, rachunkowość

Numer oferty: StPr/25/0333

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kościuszki 111, 14-500 Braniewo, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. prowadzenie obsługi bankowej rachunków Gminy Miasta Braniewa i Urzędu Miasta Braniewa w systemie Home Banking,
2. przygotowywanie przelewów przestrzegając terminów płatności,
3. terminowe przekazywanie dochodów budżetu państwa z Urzędu Miasta jako jednostki budżetowej do Organu oraz z Organu do Urzędu Wojewódzkiego,
4. wystawianie faktur,
5. terminowe przekazywanie dotacji dla jednostek podległych,
6. terminowe przekazywanie środków na wydatki dla jednostek podległych,
7. terminowe dokonywanie spłat rat kredytów oraz odsetek od kredytów i obligacji,
8. obsługa BIP w zakresie wydziału finansowego,
9. przygotowanie danych do sprawozdania w RB-27s,
10. prowadzenie szczegółowej ewidencji do konta 011-środki trwałe, oraz konta 020- wartości niematerialne i prawne,
11. prowadzenie szczegółowej ewidencji ilościowo-wartościowej do konta 013- pozostałe środki trwałe,
12. naliczanie umorzenia i aktualizacji kont 011, 013, 020,
13. wykonywanie czynności związanych z rozliczeniem inwentaryzacji rocznej,
14. sporządzanie rocznych sprawozdań SG-1 do GUS z obrotu środkami trwałymi,
15. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych w zakresie wykonywanych czynności.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi przepisami
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowane kierunki: administracja, finanse, rachunkowość

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, finanse, rachunkowość,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość regulacji prawnych z zakresu przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
2. doświadczenie w pracy na stanowiskach w zakresie księgowości w jednostkach samorządu terytorialnego,
3. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, znajomość programów z pakietu MS Office, Elektronicznego Obiegu Dokumentów, programów księgowych,
4. sumienność, systematyczność, terminowość,
5. dokładność, odpowiedzialność,
6. umiejętność organizacji pracy własnej na stanowisku,
7. umiejętność pracy w zespole.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. czas pracy : pełen etat,
2. miejsce pracy: Urząd Miasta Braniewa ul. Kościuszki 111 w Braniewie,
3. praca administracyjno -biurowa,
4. praca wykonywana przy monitorze ekranowym komputera powyżej 4 godzin dziennie,
5. praca wymaga poruszania się wewnątrz budynku,
6. budynek wyposażony w windę,
7. przewidywany termin zatrudnienia: sierpień 2025 r.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Braniewa w miesiącu
poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6 %.

Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Nabór na stanowisko podinspektora ds. finansowych" w terminie do dnia 30.06.2025 r. do godz. 15.00 :
- w Sekretariacie Urzędu Miasta Braniewa ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo, I piętro pok. nr 16 lub
- przesłane za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Braniewa, ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo .
Decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Braniewa do godz. 15.00, a nie data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, natomiast aplikacje, które nie spełniały wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną odrzucone.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o terminie kolejnego etapu naboru - rozmowie kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.
Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Braniewa oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Braniewa.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta w Braniewie
NIP: 5821022519
REGON: 000524341
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 111, 14-500 Braniewo, powiat: braniewski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Skibniewska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o stanowisko na które jest nabór,
2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje,
4. kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających posiadane
doświadczenie zawodowe,
5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,
6. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,
8. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Przedkładane kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem składającego kandydata. Dokumenty wytworzone przez kandydata na potrzeby naboru składane w oryginale muszą być każdorazowo podpisane czytelnie przez kandydata.
Wzory ww. oświadczeń oraz druk kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępne są do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta Braniewa w załącznikach przy ogłoszeniu na który prowadzony jest nabór lub w Sekretariacie Urzędu Miasta Braniewa.
Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:" Nabór na stanowisko podinspektora ds. finansowych" w terminie do dnia 30.06.2025 r. do godz. 15.00 :
- w Sekretariacie Urzędu Miasta Braniewa ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo, I piętro pok. nr 16 lub
- przesłane za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Braniewa, ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo .
Decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Braniewa do godz. 15.00, a nie data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, natomiast aplikacje, które nie spełniały wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną odrzucone.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o terminie kolejnego etapu naboru - rozmowie kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.
Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Braniewa oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Braniewa.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Nabór na stanowisko podinspektora ds. finansowych" w terminie do dnia 30.06.2025 r. do godz. 15.00 :
- w Sekretariacie Urzędu Miasta Braniewa ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo, I piętro pok. nr 16 lub
- przesłane za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta Braniewa, ul. Kościuszki 111, 14-500 Braniewo .
Decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Braniewa do godz. 15.00, a nie data stempla pocztowego.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, natomiast aplikacje, które nie spełniały wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu zostaną odrzucone.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o terminie kolejnego etapu naboru - rozmowie kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.
Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Braniewa oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Braniewa., Termin: 30.06.2025, Godziny : do godz. 15:00

opublikowano: 2025-06-25
ostatnia aktualizacja: 2025-06-26
Komentarze
Polityka Prywatności