Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 11 lipca 2025 (piątek)

Inspektor w dziale finansowym - Malbork, pomorskie

Data dodania: 2025-06-25
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Malborku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0348

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) kompleksowe rozliczanie Powiatu w zakresie podatku od towarów i usług VAT
z Urzędem Skarbowym;
2) przeprowadzanie czynności sprawdzających poprawność dokumentowania i rozliczania podatku VAT przez Starostwo i jednostki organizacyjne;
3) prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej związanej z podatkiem VAT;
4) prowadzenie, w wybranym zakresie, ewidencji księgowej dochodów i wydatków budżetowych wg klasyfikacji budżetowej;
5) dokonywanie przypisów opłat i należności Powiatu oraz weryfikacja ich płatności;
6) sporządzanie i dokonywanie przelewów bankowych (w systemie bankowym banku obsługującego Starostwo);
7) odpowiednie dokumentowanie dokonanych sprzedaży (wystawianie faktur VAT);
8) współpraca przy tworzeniu sprawozdań budżetowych;
9) inne prace zlecone przez Skarbnika i Dyrektora Wydziału Finansowego, związanych
z pracą Wydziału.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 600 do 6 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie minimum średnie;
2) co najmniej pięcioletni staż pracy;
3) doświadczenie w pracy w księgowości;
4) posiadanie obywatelstwa polskiego (lub inne, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. z 2024 r., poz. 1135);
5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
7) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) nieposzlakowana opinia;
9) znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych, w szczególności ustaw:o rachunkowości, o finansach publicznych, o VAT, przepisów w sprawie klasyfikacji budżetowej oraz w sprawie planów kont;
10) umiejętności odpowiadające pracy na danym stanowisku, w tym obsługa sprzętu komputerowego, pakiet Office;
11) umiejętność pracy w zespole, indywidualne rozwiązywanie problemów, odpowiedzialność, dokładność, poczucie obowiązku, zdyscyplinowanie, życzliwe podejście do interesanta;
12) przedłożenie wskazanych poniżej dokumentów.

2. Wymagania dodatkowe:
1) mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne i pokrewne;
2) doświadczenie na stanowisku w administracji samorządowej;
3) dobra organizacja pracy;
4) umiejętność samodzielnej pracy.



DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Malborku
NIP: 5791787475
REGON: 170818059
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach zawodowych
i umiejętnościach,
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia z zakładu pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
5) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na dane stanowisko,
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o niekaralności (osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),
8) kwestionariusz personalny.

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 11.07.2025 r. do godz. 1400
w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Malborku, Pl. Słowiański 17 82-200 Malbork pokój nr 24 (I piętro) w godzinach pracy Urzędu z dopiskiem:
Nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym
lub przesłać pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Malborku
Plac Słowiański 17
82-200 Malbork
z dopiskiem jak wyżej
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.powiat.malbork.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Malborku, Plac Słowiański 17.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-06-25
ostatnia aktualizacja: 2025-06-26
Komentarze
Polityka Prywatności